pitäiskö mun unohtaa vai uskoa vielä meihin. olitko koskaan kiinnostunut vai leikitkö N vaan kanssani. monta kysymystä pyörii edelleen päässä. aikaa on kulunut ja järki tolkuttaa, että sulla on jo uusi elämä.
Mä en
27
2283
Vastaukset
- Sullen :::::::::::::
- senkin
sika
- mulla.
ole mitään uutta elämää..sua mietin vieläkin. En vaan jaksa uskoa, että sua kiinnostaa kun ei mitään kuulu.
- ajattelen
susta ettei sua kiinnosta kun ei mitään kuulu.
- mitäs jos
vaikka kysyisit siltä?
Me akat ollaan kuitenki aikalailla erilaisia teihin ukkoihin verrattuna, et me yleensä vastataan... - ai laik juu
Aivan samanlaiset ajatukset pyörii munkin päässä.. Emme voi tietää jos kumpikaan ei sano mitään. Mulla on uusi elämä, mutta kyllä siinä olisi sulle tilaa. Kaipaan sua hulluna. Muttakun en tiedä haluatko enää mun elämään sillä tavalla, onhan sullakin uusi elämä.
Ironista..- ap.
tämä jo tuhoon tuomittu ennen kuin alkoikaan. taitaa olla aika toivoton tilanne. haluan, mutta kertoisitko tuon joskus mullekin että siellä sulla on vielä tilaa.
- tilanne ollut
ap. kirjoitti:
tämä jo tuhoon tuomittu ennen kuin alkoikaan. taitaa olla aika toivoton tilanne. haluan, mutta kertoisitko tuon joskus mullekin että siellä sulla on vielä tilaa.
vaikea, mutta esteet on tehty voitettaviksi. Toivoisin, että tämä asia vielä etenisi jotenkin. Olet liian tärkeä minulle.
- ap.
tilanne ollut kirjoitti:
vaikea, mutta esteet on tehty voitettaviksi. Toivoisin, että tämä asia vielä etenisi jotenkin. Olet liian tärkeä minulle.
yhtään tiedä miten ne esteet raivataan. Sitä toivon myös. En vaan tiedä mitä pitäis ajatella nykyisin. Olet tärkeä myös, mut jos meistä ei ole selvittämään tätä kasvotusten ei tämän ole tarkoitettu jatkuvan.
- tämän
ap. kirjoitti:
yhtään tiedä miten ne esteet raivataan. Sitä toivon myös. En vaan tiedä mitä pitäis ajatella nykyisin. Olet tärkeä myös, mut jos meistä ei ole selvittämään tätä kasvotusten ei tämän ole tarkoitettu jatkuvan.
ei ole tarkoitettu jatkuvan,
kun kumpikaan ei enää viitsi
osoittaa kiinnostustaan.
- ..............................
- mäkään
tiedä oliko mitään. Tuu kysymään, en tiedä mitä vastaan...
- vaan
unohdat mut niin ei tarvi vaivautua miettimään...
- kertoo
lukijalle enemmän kuin tuhat sanaa. en taida vaivautua kuulemaan paskaa niskaan...
- riippuu
kertoo kirjoitti:
lukijalle enemmän kuin tuhat sanaa. en taida vaivautua kuulemaan paskaa niskaan...
siitä kuka kysyy, mitä ja miten kysyy...
- no en
riippuu kirjoitti:
siitä kuka kysyy, mitä ja miten kysyy...
mä enää uskalla kun pelottelit viimeks. tule sä jos vielä jotain haluat. kaipaan mut en mä jaksa enää kauaa...on tässä jo aika pitkään haavoja nuoltu.
- Naiselle
vai Nikolle? Häh? Naiselta tämä..
- ap.
ainakaan naiselle..
- saada
ap. kirjoitti:
ainakaan naiselle..
aika monta vastausta naisilta :) N viittaa siihenkin..
- ap.
saada kirjoitti:
aika monta vastausta naisilta :) N viittaa siihenkin..
tosiaan, saatoin saada :)
- toivo..
ja rakkaus...suurin niistä on rakkaus!
miten minulla voisi olla oikeaa elämää ilman sua.
:(- ap.
kunpa tuo olis just mulle, koska:
"...Tällainen pieni tyttö helposti häviää. Jos tuuli tarttuu hiuksiin, voi kauas lennähtää...., Tällainen pieni tyttö helposti unohtuu. Kun ei sanottua saakaan "Älä mee." ovi sulkeutuu..."
- uskoni
kestää, kestää ja kestää.. :)
Se oli aivan mahtavaa aikaa kanssas..
Jos sinäkin tahdot sitä lisää, tiedät
mistä etsiä..;)- ap.
Kuin myös, mutta Tuon voi ymmärtää niin, että "jos tahdot Vaan leikkiä" niin ota yhteyttä. Muuten... Enhän voi tietää sitä.. :)
Ja mikäs sua estää etsimästä mua, jos tahdot ;) - se sitten
suuttu :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h644231- 674181
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1072900Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv552782Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.551992Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211989Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151669- 321503
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1091343- 1801271