Mä en

tiedä

pitäiskö mun unohtaa vai uskoa vielä meihin. olitko koskaan kiinnostunut vai leikitkö N vaan kanssani. monta kysymystä pyörii edelleen päässä. aikaa on kulunut ja järki tolkuttaa, että sulla on jo uusi elämä.

27

2283

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sullen :::::::::::::
    • mulla.

ole mitään uutta elämää..sua mietin vieläkin. En vaan jaksa uskoa, että sua kiinnostaa kun ei mitään kuulu.

• mitäs jos

vaikka kysyisit siltä?
      Me akat ollaan kuitenki aikalailla erilaisia teihin ukkoihin verrattuna, et me yleensä vastataan...

• ai laik juu

Aivan samanlaiset ajatukset pyörii munkin päässä.. Emme voi tietää jos kumpikaan ei sano mitään. Mulla on uusi elämä, mutta kyllä siinä olisi sulle tilaa. Kaipaan sua hulluna. Muttakun en tiedä haluatko enää mun elämään sillä tavalla, onhan sullakin uusi elämä.
      Ironista..

• ap.

tämä jo tuhoon tuomittu ennen kuin alkoikaan. taitaa olla aika toivoton tilanne. haluan, mutta kertoisitko tuon joskus mullekin että siellä sulla on vielä tilaa.

• tilanne ollut
        ap. kirjoitti:

tämä jo tuhoon tuomittu ennen kuin alkoikaan. taitaa olla aika toivoton tilanne. haluan, mutta kertoisitko tuon joskus mullekin että siellä sulla on vielä tilaa.

vaikea, mutta esteet on tehty voitettaviksi. Toivoisin, että tämä asia vielä etenisi jotenkin. Olet liian tärkeä minulle.

• ap.
        tilanne ollut kirjoitti:

vaikea, mutta esteet on tehty voitettaviksi. Toivoisin, että tämä asia vielä etenisi jotenkin. Olet liian tärkeä minulle.

yhtään tiedä miten ne esteet raivataan. Sitä toivon myös. En vaan tiedä mitä pitäis ajatella nykyisin. Olet tärkeä myös, mut jos meistä ei ole selvittämään tätä kasvotusten ei tämän ole tarkoitettu jatkuvan.

• tämän
        ap. kirjoitti:

yhtään tiedä miten ne esteet raivataan. Sitä toivon myös. En vaan tiedä mitä pitäis ajatella nykyisin. Olet tärkeä myös, mut jos meistä ei ole selvittämään tätä kasvotusten ei tämän ole tarkoitettu jatkuvan.

ei ole tarkoitettu jatkuvan,
        kun kumpikaan ei enää viitsi
        osoittaa kiinnostustaan.

• ..............................
    • mäkään

tiedä oliko mitään. Tuu kysymään, en tiedä mitä vastaan...

• vaan

unohdat mut niin ei tarvi vaivautua miettimään...

• kertoo

lukijalle enemmän kuin tuhat sanaa. en taida vaivautua kuulemaan paskaa niskaan...

• riippuu
        kertoo kirjoitti:

lukijalle enemmän kuin tuhat sanaa. en taida vaivautua kuulemaan paskaa niskaan...

siitä kuka kysyy, mitä ja miten kysyy...

• no en
        riippuu kirjoitti:

siitä kuka kysyy, mitä ja miten kysyy...

mä enää uskalla kun pelottelit viimeks. tule sä jos vielä jotain haluat. kaipaan mut en mä jaksa enää kauaa...on tässä jo aika pitkään haavoja nuoltu.

• Naiselle

vai Nikolle? Häh? Naiselta tämä..

• ap.

ainakaan naiselle..

• saada
        ap. kirjoitti:

ainakaan naiselle..

aika monta vastausta naisilta :) N viittaa siihenkin..

• ap.
        saada kirjoitti:

aika monta vastausta naisilta :) N viittaa siihenkin..

tosiaan, saatoin saada :)

• toivo..

ja rakkaus...suurin niistä on rakkaus!
      miten minulla voisi olla oikeaa elämää ilman sua.
      :(

• ap.

kunpa tuo olis just mulle, koska:

"...Tällainen pieni tyttö helposti häviää. Jos tuuli tarttuu hiuksiin, voi kauas lennähtää...., Tällainen pieni tyttö helposti unohtuu. Kun ei sanottua saakaan "Älä mee." ovi sulkeutuu..."

• uskoni

kestää, kestää ja kestää.. :)
      Se oli aivan mahtavaa aikaa kanssas..
      Jos sinäkin tahdot sitä lisää, tiedät
      mistä etsiä..;)

• ap.

Kuin myös, mutta Tuon voi ymmärtää niin, että "jos tahdot Vaan leikkiä" niin ota yhteyttä. Muuten... Enhän voi tietää sitä.. :)

Ja mikäs sua estää etsimästä mua, jos tahdot ;)

• se sitten

suuttu :(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      64
      4231
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      67
      4181
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      107
      2900
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      55
      2782
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      55
      1992
    6. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      21
      1989
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1669
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1503
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      109
      1343
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1271
    Aihe