Tietääköhän joku onko Rodoksella orpokoteja ja jos on niin missä, minne voisi viedä leluja ja opiskelutarvikkeita?
Orpokoteja Rodoksella?
3
712
Vastaukset
- rodotar
Onhan siellä, ja itse osaisin kyllä mennä mutta kun en tiedä tarkkaa osoitetta niin vähän paha neuvoa. Oisko katu nimeltään Riga Fereou, kartasta kun katselin niin siihen päädyin ja olen melko varma että on juuri tällä kadulla. Siis toi katu löytyy Vanhan kaupungin Amboise portin/sisäänkäynnin lähistöltä.
- tuhkimo78
mitä? Siis onko siellä todella orpokoteja? En olisi ikinä uskonut.
Taidan olla sinisilmäisen tietämätön sen maan tilanteesta. MIllainen se paikka oli missä olet käynyt? - rodotar
tuhkimo78 kirjoitti:
mitä? Siis onko siellä todella orpokoteja? En olisi ikinä uskonut.
Taidan olla sinisilmäisen tietämätön sen maan tilanteesta. MIllainen se paikka oli missä olet käynyt?Viime käynnistäni on jo useita vuosia (ne lapset joiden takia siellä kävin ovat nyt jo täysi-ikäisiä). Henkilökunnassa sekä maallikkoja että nunnia. Lapset eivät suinkaan kaikki ole orpoja vaan myös sosiaalisista syistä sinne sijoitettuja. Tuolla orpokodissa oli ainakin silloin kaiken ikäisiä tyttöjä ja pieniä poikia, isompien poikien oli jossain muulla Rodoksella. En ole käynyt huoneissa vain yleisissä tiloissa, ne tilat oli ainakin siistit. Paikka remontoitiin (ainakin ulkoapäin) myöhemmin ja on nyt ihan siistin näköinen (ennen oli aika ränsistynyt ulkokuori).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1245211Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303688No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241594- 501588
- 411560
- 231481
Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv311411- 141312
- 291293