Nytkin on monia "kuumaksi"merkattuja keskusteluja joissa mun näkymä sanoo olevan yhdessä 4 ja toisessa 6 vastausta,toisiin keskusteiluihin tulee uusia mutta minä en niitä näe ym...hyvä korjaus taas =(
Näettekö muut kaikki vastaukset?
Ei tää nyt toimi???
15
372
Vastaukset
Saman huomasin. Lienee vielä kankeutta sen viimeisimmän jäleltä tai sitten taas pamahtaa kokonaan toimimattomaksi koko helahoito.
kun koitin postittaa niin tuli jo "palvelu on suljettu"viesti,mutta päivityksen jälkeen sai vielä lähettettyä.
davalyan kirjoitti:
kun koitin postittaa niin tuli jo "palvelu on suljettu"viesti,mutta päivityksen jälkeen sai vielä lähettettyä.
ei vaan tullut näkyviin. vastasin uudelleen ja jo oli sillä välin ilmestynyt, ja jouduin poistamaan uusinnan.
- Ärrieri
umalehtinen kirjoitti:
ei vaan tullut näkyviin. vastasin uudelleen ja jo oli sillä välin ilmestynyt, ja jouduin poistamaan uusinnan.
tää taitaa taas olla?
Kuinkahan monelle tuo parin päivän paussi aiheutti jo vieroitusoireita :)
- me nähdään
sutkin siinä tietsikan vieres.
- Elisama
Onneksi et näe minu, muuten menisit piirongin taakse piiloon. Olen niin ruma ja iso ettei kukaan itkemättä katsele (säälistä).
Elisama kirjoitti:
Onneksi et näe minu, muuten menisit piirongin taakse piiloon. Olen niin ruma ja iso ettei kukaan itkemättä katsele (säälistä).
Vaan onneksi ei näe minuakaan...tarttis varmaan nukkua,tukka on pystyssä ja silmäpussit on metriset =)))
- Elisama
davalyan kirjoitti:
Vaan onneksi ei näe minuakaan...tarttis varmaan nukkua,tukka on pystyssä ja silmäpussit on metriset =)))
Niin mitenkähän kävisi jos näkisi meidät molemmat. Taitaisi hakeutua hoitoon kun luulisi seonneensa;;)))
- Elisama
davalyan kirjoitti:
Taisi nähdä meidät molemmat kun estää vastaukseni näkymisen täällä.
MIKS TOI KIUSAA MEITÄ ÄITIII Elisama kirjoitti:
Taisi nähdä meidät molemmat kun estää vastaukseni näkymisen täällä.
MIKS TOI KIUSAA MEITÄ ÄITIIIminä kun ajattelin että pelästyit mua niin kovin että poistit itse omat vastauksesi ;)
Lukema etusivulla oli kyllä oikein mutta sun kirjoitukset oli ainoat puuttuvat???Tooosi outoa.
- Elisama
Sama vika, mutta pahempana on muilla palstoilla.
Täällä pulinoissa minulla ainakin näkyy niin monta vastausta kuin on lukema.Muutamalla muulla palstalla kävin just kiertelemässä enkä huomannut samaa vikaa niissä ollenkaan =)
- Elisama
davalyan kirjoitti:
Muutamalla muulla palstalla kävin just kiertelemässä enkä huomannut samaa vikaa niissä ollenkaan =)
Tämä Suomi24 on kyllä ryppyillyt viime aikona oikein olan takaa.
Ei välillä viitsi tulla kun ei mitään saa perille ja sen mitä saa niin kohta osa katoaa.
- ex-hatam
mutta mullahan onkin se puusilmä.
Ei vaan, kyllä tuo suomipalsta taas on khukassa ollut jo päiväkausia.Hyvinhän sillä näkee kun vastata osasit.
Joo,kyllä tää toiminta hiukan edelleen on hakoteillä..
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760