Mitenkäs nytten, kun olis potkut tulossa amiskasta, tai siis joudun vaihtamaa alaa. Jos minä potkut saan ni joudunko vaihtamaa koulua kokonaa vai mitä tässä pitäs tehä kerta tyhmä oon?
Huono opiskelija
2
521
Vastaukset
- kjhtganr
Eiköhän asenne vaikuttas asiassa... jos vaan on yhtään asennetta koulua käydä, niin ei ketään potkita huvikseen pois!
On sun täytyny jotain melkosta tehdä, tai jättää ekemättä, että koulusta laitetaan pihalle..
Yritä edes. Mutta ensin asenne kohdalleen!- ja openkuvatus
Minun kanssa pisti opettaja yhteistyön poikki, kun minulla on oppimishäiriö!
Yritin, yritin ja yritin ihan pirusti oppia, vaan ei tullut siitä mitään. Psyk. ostastolle opiskelin itseni muutaman kerran, kun tein niin hirveästi töitä.
Vaan opettaja löi hanskat tiskiin. On kuulemma hänelle liian raskasta.
Mitäs nyt sitten?
Auttaiskohan se sinun perkeleen uusi asenteesi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134802Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293493No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452420- 501538
- 361473
- 391349
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv231212- 141202
- 1651079
- 271078