Takana kahden alkion siirto. Siitä nega. Koskahan voi aloittaa seuraavan hoidon? Pakkasessa olisi alkio. Miten käytännössä tapahtuu pakastealkion siirto? Saanko minä ensin jonkun lääkityksen vai miten siirron ajankohta määräytyy?
Miten tästä eteenpäin?
3
398
Vastaukset
- hoitavalta klinikalta ...
Hassua, että näitä asioita kysellään keskustelupalstalla eikä hoitavalta klinikalta. Alan epäillä klinikoitten tasoa, kun eivät kerro asioita potilailleen/asiakkailleen ... (itse olen kysynyt jatkosta samalla, kun olen ilmoittanut klinikalle, että nega tuli taas.)
Jos takana on TUOREsiirto (eli IVF), niin yleensä odotetaan ainakin yhdet kuukautiset ennen pakastealkionsiirtoa. Voi joutua odottamaan pitempäänkin, riippuu hoitavan klinikan jonon pituudesta.
Pakastealkionsiirron voi tehdä omaan kiertoon (jos kuukautiset suht säännölliset ja ovulaatio tapahtuu) tai sitten lääkkeelliseen kiertoon. Lääkkeellisessä kierrossa ovulaatio estetään kokonaan ja estrogeenillä kasvatetaan kohdun limakalvoa, kunnes se on tarpeeksi paksu. Jos pas tehdään luomukiertoon, tehdään ovulaatiotestejä kotona ja kun testi on positiivinen, päätetään siirron päivästä.
Onko sinulla vain yksi alkio pakkasessa? Yleensä alkiot pakastetaan useamman alkion erissä, koska kaikki alkiot eivät selviä sulatuksesta.- etttttttä
kun ekakertalainen menee sinne, mennään tekemään vauvaa. ei sinne mennä rupatteleen joutavia.mulla jo about 7 kertaa takana ja silti meen kuin ekakertalainen.ei minuu kiinnosta jatkot tai muut..sorry vaan mut joillain se on näin. minä olen viel siitäkin tääl kyselly et kun kuukautiset nut 10 pv alkaa niin millo eka pakastesiirto on.. kyl ne vastaukset sielt klinilt saa mutta täällä se on selkeempää ja inhimillisempää.ja mukavampaa kaikin puolin ..
- edellinen
etttttttä kirjoitti:
kun ekakertalainen menee sinne, mennään tekemään vauvaa. ei sinne mennä rupatteleen joutavia.mulla jo about 7 kertaa takana ja silti meen kuin ekakertalainen.ei minuu kiinnosta jatkot tai muut..sorry vaan mut joillain se on näin. minä olen viel siitäkin tääl kyselly et kun kuukautiset nut 10 pv alkaa niin millo eka pakastesiirto on.. kyl ne vastaukset sielt klinilt saa mutta täällä se on selkeempää ja inhimillisempää.ja mukavampaa kaikin puolin ..
Juu sori töksäytyksestäni, toki kukin hoitaa asiat omalla tavallaan. Kuten kirjoitin, itse olen kysynyt jatkosta samalla, kun olen ilmoittanut klinikalle, että nega tuli taas.
Tosiaan yleensä tuoresiirron jälkeen odotetaan yhdet kuukautiset (siis ensin tulee vuoto samalla, kun negatesti, sitten odotetaan kuukauden päästä seuraavat menkat). Jos sulla tehdään PAS omaan kiertoon, se tehdään sitten ovulaation aikaan. Eli teet ovistestejä itse kotona ja ilmoitat klinikalle, kun testi näyttää plussaa. Jos tehdään lääkkeelliseen kiertoon, niin ei voi sanoa suoraan, milloin siirto tehdään. Mä aloitin muistaakseni laastarit kp1 ja jouduin käyttämään niitä useita viikkoja, kun kohdun limakalvo ei suostunut kasvamaan.
Mutta et saa täältä palstalta vastausta siihen, tehdäänkö sulle PAS luomu- vai lääkkeelliseen kiertoon. Kyllä sun on sovittava näistä asioista hoitavan klinikan kanssa. Ja samalla saat sieltä muutkin ohjeet.
Täällä palstalla kukin voi kertoa vain, miten asiat on omalla kohdalla menneet. Jokaisen hoito suunnitellaan kuitenkin yksilöllisesti, eikä sinun kohdallasi välttämättä toimita samoin kuin esim minun kohdalla, tai jonkun muun.
Onnea siirtoon joka tapauksessa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874148Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283087No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760