Olet aina sisimmässäni.Kaipaan niin paljon sinua.
Sinun kulta
9
762
Vastaukset
- mies vai
nainen?
- minun kullan
mutta oletko se sinä?
- aika kulta...
minulle, kaikesta huolimatta - ei hitto voi olla näin vaikeeta..
- vaikeeta,
aika kulta... kirjoitti:
mut jos vain aika kulta,niin ...kaikesta huolimatta,taidan olla oikeassa.
- minun kullan
aika kulta... kirjoitti:
kulta... on tämä vaikeeta, mutta vieläkin toivon ettei ois. Ärsytti kun joku tuli mun puolesta kirjoittamaan tuohon, että annetaan olla. Ei anneta!
- minun kullan
aika kulta... kirjoitti:
luin ton toisen viestin huolimattomasti, sori, ymmärsin väärin....kuten kai aina.
- ymmärsit väärin?
minun kullan kirjoitti:
luin ton toisen viestin huolimattomasti, sori, ymmärsin väärin....kuten kai aina.
Kuinka niin muka aina?
- minä vieläkin,
minun kullan kirjoitti:
minkä ymmärsit väärin?
- joku kirjoitti
minä vieläkin, kirjoitti:
minkä ymmärsit väärin?
että annetaan olla. Myöhästyinkö? Luen näitä vähän jälkijunassa. Mielenkiinnosta, mutta tunnistan sentään itseni vielä täältä. Ehkäpä hänetkin..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h573585- 413396
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062791Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv462536Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151619- 321493
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p201338Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061307- 1801241