Näin unta että minun piti lähteä poikani kanssa sairaalaan (oikeastikkin oli meno sairaalaan tänään). Unessani nukuin kuitenkin pommiin enkä ehtinyt sovittuun aikaan. Soitin sairaalaan ja hoitaja sanoi minulle ajan toinen toista kymmenen eli 2.2 klo 10 uskoisin. Onko tällä päivämäärällä ja ajalla jokin merkitys? Osaisiko joku tulkita?
Vielä kokeilen jos joku osaisi tulkita tätä
1
199
Vastaukset
- -Siipirikko-
Hei
Numeroilla on aina merkityksiä. Muistelehan mitä merkittävää oli 2. pvä helmikuuta? Tapahtuiko mahdollisesti jotain? Sairastuiko joku silloin ja siksi jouduitte nyt käymään sairaalassa kuten kirjoitit teidän käyneen?
Joskus uneen tunkeutuu myös alitajunnasta sitkeitä varoituksia myöhästymisen uhasta eli jos nukkuja pitää jotain menoa todella tärkeänä ja on ennen nukkumaanmenoaan ikäänkuin viestinyt alitajunnalleen, että on todella tärkeää herätä ajoissa, niin alitajuntahan tekee toiveen mukaan ja siirtää infon uneen. Samoin se ryökäle (alitajunta siis) saattaa toimia päinvastoinkin ja valitettavan monelle on käynyt niin, että herätyskellon soidessa alitajunta naamioi kellon unessa puhelimen ääneksi ja nukkuja muka puhuu sitten puhelimeen. Unen aikana herätyskellosta on loppunut veto tai hälytysaika ja uneksija nukkuu pommiin.
On myös tarinoita siitä, että nukkujalla on oikeasti tarve päästä vessaan mutta keho on kovin väsynyt eikä jaksaisi nousta, niin alitajunta mokoma naamioi taas tarpeen uneen, jossa uneksija mukamas istuukin pytyllä ja antaa virrata vaan!
Joten, jotain se unesi sinulle viesti, itse tiedät parhaiten mitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa1363806Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.362464Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1442118Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet171101Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.711062- 46935
En unohda sua
En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on34903Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen63896- 43810
Kyllä nainenkin voi ottaa yhteyttä
Ja on ihan kiva jos ottaa yhteyttä mieheen. Minä ainakin olisin onnessani jos nainen ottaisi yhteyttä. mies100799