Maanantai 31.3.2008

Pa.pio

Raitis maanantaipäivä tänään. Ulkona jo lämmintä. Kevät.

13

676

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuten neuvoin

      korkkaa synttäripulloasi ;-)

    • Raittiina tänään ja tulihan se kevätkin jota olen odotellut.

    • M.P.

      neljä palaveerii kävin eilen. juna oli vähä myöhäs. Nyt nukumaan selvi päin,

    • barbados

      Hienoa olla taas hereillä ilman pahaa oloa ja aloittaa raittiina päivän työt.

    • eeva-Leena

      Nyt alkoi neljäs raitis viikko.Antabuskin meni aamulla ilman vastenmielisyyttä alas. En murehtinut mitkä olisi ne viisi eri syytä lopettaa niitten ottamninen...
      Raitista päivää kaikille

      • pietja

        Mahtavaa. Meitä on varmaan monta jotka luottaa samaan tukijalkaan. Oikein hyvää kevättä Sinulle!
        Oli iloa lukea kommenttejasi!
        terveisin pietja


    • aahoohoo

      Mikähän on. Koko viikonlopun oon ryöminy pohjamutikossa - hermostuttaa, kiukuttaa ja väsyttää henkisesti ja haluisin vaan mennä takasin punkkaan odottelemaan uutta auringonnousuu. Kyyhöttäis pimeessä huoneessa peitteiden alla ja ärhentelis sieltä käsin koko maailmalle - punois nyrkkiä ja potkis - niin ja irvistelis kammottavasti.

      Että sellaset olis minun mielihuvitukset tällä hetkellä.

      • ei mittään

        "maanantai ei mittään, tiistai ei mittään....."

        Välillä se elämä ja arki iskee niin rajusti päin taulua että loota on ihan sekaisin. kun puolivuosisataa juopottelee pahalle ololle niin vähemmästäkin sitä on tajunta hukassa.
        Ei auta kuin laittaa uutta matoa koukkuun ja uskoa, että "väliaikasta kaikki on vaan"


      • pääsisit tänään

        kävelylenkille. On nääs upea auringonpaiste ja raikas tuuli tuolla ulkona, jossa jo ehdin käväisemään. Ja nyt lähden asioille, tosin autolla.


    • On niin liukkaat polut, ette miesmustiin ole näin liukasta ollut. Ei vitsi lähteä ulos konttaamaan, pian ihmiset luulee että taas se on humalassa. Vaikka tässä kokotalvi on mennyt ilman alkoholia, raittiina menee tämäkin päivä.

    • Alkologi

      turha hehkuttaa ainakaan keliä. Raittiuskin on tänäpäivänä niin itsestänselvä asia. Yhtä selviö kuin kärppien mestaruus!

      Raittiudessa hienointa on aistien ja realiteettien uudelleen löytyminen.

    • Jenkanen

      Ei tänäänkään jenkata.
      Tenkasesta en tiedä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1606
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      931
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      618
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      159
      497
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      188
      428
    Aihe