Haluaisin viedä perheeni Floridaan 10.-23.8.2008.
Onko silloin myrskykausi? Jotkut sanovat, että myrskykausi on kesäkuusta lokakuulle, mutta minä en ole säätilastoista löytänyt myrskyjä ennen elokuun loppua.
Puolet perheestä haluaisi matkustaa ja toinen puoli pelkää myrskyjä - mitä teeemme? Onko joku ollut konkreettisesti myrskyssä tai kuullut niitä olevan tuohon aikaan?
Myrskykausi
2
1958
Vastaukset
- Vierailija
Yleensä ne myräkät on vasta syksyllä, syys-, loka- ja marraskuussa ehkä pahimmat. Eikä niitäkään joka vuosi ole ollut. Mutta saattaahan siellä niitä tornadoja pyörähdellä. Ja kyllähän nekin vievät mennessään jos kohdalle osuvat. Onhan siellä tavalliset vesisateet ja ukonilmatkin paljon rajumpia kuin täälläpäin. Kyllähän niistä myräköistä aika hyvin varoitellaankin, jos kohdalle sattuu. Ei liene syytä huoleen. Matkaan vain!
- Ruuhkakivi
En tiedä minnepäin Floridaa olette menossa...mutta joka tapauksessa Floridassa asuu miljoonia ihmisiä jotka ei ole huolissaan myrskyistä...itse asuin siellä 4 vuotta eikä ole jäänyt mieleen että olisi myrskyjä ollut. Ukonilmat ovat rajumpia kuin Suomessa ja niitä on varsinkin kesällä jatkuvasti...Miksi muuten olette sinne menossa elokuussa joka on kuumin ja tukahduttavin vuodenaika siellä? Ei ulkona viitsi juuri oleskella...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1195467
- 715188
- 924208
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753660Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603278- 432861
- 152317
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582039- 451897
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381723