Eli yläkerras on koiria mitkä alottaa haukkumisen ku omistajat lähtee. Miten ne saa hiljaseks, pameja postariin vai mitä? palaa vähä käpy ku ei voi nukkuu..
Haukkuvat koirat.
10
592
Vastaukset
- -normimeininki-
Olethan muistanut kertoa naapureillesi koirista. Hän /he eivät välttämättä tiedä koko ongelmasta. Jos naapuri ei _kehoituksista_ huolimatta tee asialle mitään, voi olla eläinrääkkäyksen tunnusmerkit täynnä: ota yhteyttä eläinsuojeluviranomaisiin. Yksi vaihtoehto on myös muuttaa yhtiösääntöä sellaiseksi, missä velvoitetaan huolehtimaan lemmikkien hiljaisuudesta.
- koira kuitenkaan
on rääkätty jos se yksin ollessaan haukkuu. Ja aloittajalle sanoisin, ettei se ongelma ainakaan täällä palstalla kitisemällä parane, mene sanomaan asiasta suoraan koiran omistajille.
- vaikken äsken
ollutkaan tuo vastaaja niin normaali (satunnaisempi)haukunta kuuluu normaalin metelin kategoriaaan kuten lapsen itkukin..mutta häiritsevä lapsen itku pianon soitto ja haukunta on järjestysrauhan rikontaa. Ja hiljaisuus on oltava totaalinen klo 22.00- 7.00
- sanon että
eläinsuojeluviranomaiset eivät juuri voi puuttua, jos koiralla tilanne ok. Poliisi on ehkä ainoa, kun voi puuttua ja silloinkin koiran pitää huutaa tauotta ja pitkään.
Itse kärsin naapurin koirasta eikä kukaan voi mitään??? - auta
koira kuitenkaan kirjoitti:
on rääkätty jos se yksin ollessaan haukkuu. Ja aloittajalle sanoisin, ettei se ongelma ainakaan täällä palstalla kitisemällä parane, mene sanomaan asiasta suoraan koiran omistajille.
ei tosiaankaan aina auta mennä sanomaan
- ainakin
auta kirjoitti:
ei tosiaankaan aina auta mennä sanomaan
vähintään yhtä paljon kun täällä asiasta vinkuminen.
- vinkua
ainakin kirjoitti:
vähintään yhtä paljon kun täällä asiasta vinkuminen.
täällä saa ainakin kultaisia neuvoja, joskus
ja joskus turhia kommentteja
- jossa kerrot koirien
häiritsevän? Voisi ihan asiallisesti kertoa kuinka koirat häiritsee,jospa omistaja ei tiedä sitä että möykkäävät poistuessaan?
Minä ainakin koiran omistajana haluaisin tietää metelöikö koirani yksinollessaan.( olen kyllä videoinut koirani puuhia,kun on yksin,joten ei voi olla minun naapuri tämä aloittaja.)
Jos asiasta sanottu omistajille eivätkä tee mitään,niin ilmoita isännöitsijälle ja jos senkään jälkeen hiljene,niin poliiseille? meidän talosta ainakin poliisit hakivat muutaman kerran rotikan asunnosta,kun ulvoi ja haukkui vuorokaudet ympäri,se oli minustakin jo häiritsevää,kun kuuli mikä hätä koiralla siellä oli. - .................
Ensin ilmoitus omistajille, sitten talon isännöitsijälle. Kyllä rupee auttamaan.
- välttämättä
Hei!
Ei muuten valitus isännöitsijälle välttämättä auta. Kun me maksettiin naapurin koiralle pippuripanta, ni johan on ollut taivaallisen rauhallista! Mutta toki riippuu myös naapureista ja isännöitsijästä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242481Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3492090Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261932Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101763Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581538Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121082Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181059- 55920
- 63905
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2868