Vastaatko sinä saamiisi sähköpostiviesteihin?
Turhaudun joskus, kun kaikki eivät vastaa ja usein se teettää ylimääräistä työtä. Varsinkin työasioita hoidettaessa sellainen tuntuu käsittämättömältä.
Toivoisin, että kaikki vastaisivat saamiinsa viesteihin ja käyttäisivät kunnon otsikoita viestejä lähettäessään. Se helpottaisi varmaan monen elämää ja säästäisi aikaa. Itse vastaan yleensä välittömästi, joskus ilmoitan palaavani asiaan myöhemmin.
Vastaatko sähköpostiisi?
12
505
Vastaukset
- abe69
olen samaa mieltä,kyllä on fiksua vastata s.postiin kun sitä tulee..abe
- tärkeäksi
On ihan eriasia jos työjutut vaatii sähköpos.
seurailua.
Itselläni voi mennä viikkokin etten edes käy
postissa.
Kännykkä toimii, voi jättää teksti/ääniviestin
ja aina tavoittaa. - hillopurkki
tärkeäksi kirjoitti:
On ihan eriasia jos työjutut vaatii sähköpos.
seurailua.
Itselläni voi mennä viikkokin etten edes käy
postissa.
Kännykkä toimii, voi jättää teksti/ääniviestin
ja aina tavoittaa.Jos sulla kerran on sähköpostiosoite, miksi et käy tarkistamassa? Ei siitä paljon vaivaa ole. Tai poista koko sähköpostiosoite. Tuo on välinpitämättömyyttä muita kohtaan.
- minun tapani, ei sinun
hillopurkki kirjoitti:
Jos sulla kerran on sähköpostiosoite, miksi et käy tarkistamassa? Ei siitä paljon vaivaa ole. Tai poista koko sähköpostiosoite. Tuo on välinpitämättömyyttä muita kohtaan.
Sehän on selviö kun tietsikan hankkii.
On kai minun päätettävissä omaanko sen vai en.
Ketä kohtaan välinpitämätöntä?
En sitä tuputtele kenellekään, ja tuttuni tietävät tapani.
Asioidessa esim. pankkitililläni, laskuja maksaessa jne. sp.osoite on oltava.
Tulitko ajatelleksi tätä?
Vastaan aina sähköposteihin ja myös tekstiviesteihin.
On kohteliasta vastata viesteihin. Mutta niitä kiertoviestejä inhoan kun ihmiset lähettelevät vitsejä toisensa perään eivätkä usko kun sanon että minulla ei ole sellaisiin aikaa, enkä niitä halua...tolkku kaikessa. Joskus sitä voisi jonkun vitsin lukeakkin mutta kun niitä on kymmenittäin kerrallaan, niin roskiin menevät.
- Anskuliini
ja hyvin usein teen kysymyksen ja vastauksen jo heti otsikkoon, ettei tarvitse edes avata meiliä.
Sähköposti on mun yks työkalu. - enkelitrio
Muttem mää kait milloinkaa saman päivän.Munst ei tarttekka,ku sit se toine voi ajatella,et kans tarttee heti vastata.Emmää ainaska kerkeiskä saman päivän kaikil vastaamaa....Paitti,jos on ihan vaiks
joku "lohduttamisjuttu"...sit pirän "kiirut" ja se menee muitte ohi.Mum miälest kerra viikos pualin ja toisin on kiva.No,tai kaks kertaa ^^j^^ - Kaivanto
vastaan, jos vain tekniikka pelaa. On vaan ollut vähäsen huonoi kokemuksii viime aikoina...
- vastaan
sähköposteihin jos on aihetta vastata,mutta ne viheliän ketjuviestit jota lapaa tulemaan niin niihin en ala vastaamaan tai lähettelemään edelleen,kaverit jotka kirjoittaa niihin kyllä vastaan aina ja luen postini joka päivä jos vain mahdollista on siihen
- ei tarvitse
edes lukea omia sähköpostejani, hoituu muutenkin.
- Sinimarjanen
aivan välttämätön ja on tarkoituksenmukaista
vastata myös siihen ja vastaankin.
Otsikot on aina saapuvissa sekä lähtevissä posteissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä722104- 1291416
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321403- 1431092
- 105967
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten364893Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55704Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673