Vastaatko sähköpostiisi?

Mikseivät kaikki vastaa

Vastaatko sinä saamiisi sähköpostiviesteihin?

Turhaudun joskus, kun kaikki eivät vastaa ja usein se teettää ylimääräistä työtä. Varsinkin työasioita hoidettaessa sellainen tuntuu käsittämättömältä.

Toivoisin, että kaikki vastaisivat saamiinsa viesteihin ja käyttäisivät kunnon otsikoita viestejä lähettäessään. Se helpottaisi varmaan monen elämää ja säästäisi aikaa. Itse vastaan yleensä välittömästi, joskus ilmoitan palaavani asiaan myöhemmin.

12

505

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • abe69

      olen samaa mieltä,kyllä on fiksua vastata s.postiin kun sitä tulee..abe

      • tärkeäksi

        On ihan eriasia jos työjutut vaatii sähköpos.
        seurailua.

        Itselläni voi mennä viikkokin etten edes käy
        postissa.

        Kännykkä toimii, voi jättää teksti/ääniviestin
        ja aina tavoittaa.


      • hillopurkki
        tärkeäksi kirjoitti:

        On ihan eriasia jos työjutut vaatii sähköpos.
        seurailua.

        Itselläni voi mennä viikkokin etten edes käy
        postissa.

        Kännykkä toimii, voi jättää teksti/ääniviestin
        ja aina tavoittaa.

        Jos sulla kerran on sähköpostiosoite, miksi et käy tarkistamassa? Ei siitä paljon vaivaa ole. Tai poista koko sähköpostiosoite. Tuo on välinpitämättömyyttä muita kohtaan.


      • minun tapani, ei sinun
        hillopurkki kirjoitti:

        Jos sulla kerran on sähköpostiosoite, miksi et käy tarkistamassa? Ei siitä paljon vaivaa ole. Tai poista koko sähköpostiosoite. Tuo on välinpitämättömyyttä muita kohtaan.

        Sehän on selviö kun tietsikan hankkii.
        On kai minun päätettävissä omaanko sen vai en.

        Ketä kohtaan välinpitämätöntä?
        En sitä tuputtele kenellekään, ja tuttuni tietävät tapani.

        Asioidessa esim. pankkitililläni, laskuja maksaessa jne. sp.osoite on oltava.
        Tulitko ajatelleksi tätä?


    • Vastaan aina sähköposteihin ja myös tekstiviesteihin.

      • On kohteliasta vastata viesteihin. Mutta niitä kiertoviestejä inhoan kun ihmiset lähettelevät vitsejä toisensa perään eivätkä usko kun sanon että minulla ei ole sellaisiin aikaa, enkä niitä halua...tolkku kaikessa. Joskus sitä voisi jonkun vitsin lukeakkin mutta kun niitä on kymmenittäin kerrallaan, niin roskiin menevät.


    • Anskuliini

      ja hyvin usein teen kysymyksen ja vastauksen jo heti otsikkoon, ettei tarvitse edes avata meiliä.
      Sähköposti on mun yks työkalu.

    • enkelitrio

      Muttem mää kait milloinkaa saman päivän.Munst ei tarttekka,ku sit se toine voi ajatella,et kans tarttee heti vastata.Emmää ainaska kerkeiskä saman päivän kaikil vastaamaa....Paitti,jos on ihan vaiks
      joku "lohduttamisjuttu"...sit pirän "kiirut" ja se menee muitte ohi.Mum miälest kerra viikos pualin ja toisin on kiva.No,tai kaks kertaa ^^j^^

    • Kaivanto

      vastaan, jos vain tekniikka pelaa. On vaan ollut vähäsen huonoi kokemuksii viime aikoina...

    • vastaan

      sähköposteihin jos on aihetta vastata,mutta ne viheliän ketjuviestit jota lapaa tulemaan niin niihin en ala vastaamaan tai lähettelemään edelleen,kaverit jotka kirjoittaa niihin kyllä vastaan aina ja luen postini joka päivä jos vain mahdollista on siihen

    • ei tarvitse

      edes lukea omia sähköpostejani, hoituu muutenkin.

    • Sinimarjanen

      aivan välttämätön ja on tarkoituksenmukaista
      vastata myös siihen ja vastaankin.
      Otsikot on aina saapuvissa sekä lähtevissä posteissa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      72
      2104
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1416
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1403
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1092
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      967
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      364
      893
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      704
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    Aihe