Varoittava esimerkki

tyhmä !!

Rapumies on osoittanut kiinnostustaan vuoden ajan. Välillämme on huimaa vetovoimaa. Yhdessä vietetyt hetket ovat lempeitä, lämpöisiä ja huumoria tulvillaan. Puhumme myös paljon puhelimessa.

Varsinaista seurustelua tämä ei kuitenkaan ole ollut, oikeastaan omalla painollaan ja fiiliksien mukaan ollaan tapailtu.

Nyt taasen yhden intensiivisemmän ajanjakson päätteeksi, hän yllättäen kertoo, että ei ole koko sydämestään mukana tässä, eikä haluakaan seurustelua. Hetken päästä hän pyytää, etten ottaisi hänen puheita kirjaimellisesti, että periaatteessa kaikki on mahdollista välillämme, että hosuen ei tule hyvää ja vakuuttaa kuinka hänellä on tunteita minua kohtaan. Huh!

Hänellä on kipeä avioero takana ja sen vuoksi olen antanut hänelle aikaa toipua siitä. Mutta nyt alkaa mennä liian paksuksi. Jos sydän ei tunne, niin eihän tässä ole minkään valtakunnan järkeä!!

Osaisitteko rapuset valottaa, mistä tässä oikein on kysymys????

10

2850

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Leijonatar

      Minä olen ollut samanlaisessa suhteessa kuin sinä ja perustelut olivat kutakuinkin samat. Minun kokemukseni mukaan, mies ei tiedä, mitä tahtoo ja hänellä on selkäsi takana muita virityksiä.

    • munsytänonrikki

      Yritän parhaillaan toipua melko vastaavasta tilanteesta. Tuo huima vetovoima on niiiiiin tuttua. Mutta pelkäämään tuo uros rupesi ja oireet oli ihan samat. Sekoja puheita, niiden perumisia. Annetaan ajan kulua, oli vakilause. Onhan se toisaalta reilua että sanoo jos sydän ei ole mukana, mutta sitten taas toisaalta kun käytös viestii muuta. Olen sanonut, että kun tämän ravun saan revittyä sydämestäsi irti, joskus, ehkä, varon minäkin. Ravut on pelottavia kun ne ailahtelee tunteissaan, vetää aremmankin mukaan, pakittelee ja antaa itsestään vaikutelman että vedättävät hyväuskoista. Surullista.

      • lukea

        että muilla on samanlainen tuskainen peli menossa ravun kanssa.

        Olen kantapään kautta nyt oppinut, että ihastuttavaan rapunaiseeni ei voi luottaa. "Sekoja puheita, niiden perumisia" - juuri näin! Ja tuokin niin totta, että "...kun käytös viestii muuta". Ensin ollaan niin mielin kielin ja kun olen varma, että nyt olisi sauma kosia, niin kaikki onkin vain ollut ystävyyttä!

        Tuskaa! Kun saisikin tämän ravun "revittyä irti sydämestään". Ei onnistu ei....


      • jaana***

        En tosiaan voi ymmärtää ihmistä, joka sanoo, että haluaa keskustella suhteestamme, mutta sitten usean tunnin keskustelun päätteeksi alkaa perumaan puheitaan ja sekoilemaan. Täytyyhän sen tietää tuota paremmin.

        Ettei vaan koittaisi pitää ns. pahan päivän varalla, ei kiinnosta kyllä sellanen.

        Mä luulin, että se vaan pelkää, mutta taitaa olla, ettei oikeesti välitä, vaikka muuta väittää.

        Miten kauan te olette tunteneet? Saitko laitettua suhteen poikki?


      • puheista

        Ensin ollaan rakastuneita ja seuraavassa hetkessä ahdistuneita. Onko tämä ravun omaa epävarmuutta vai mistä nämä ravun "sekopuheet" johtuvat?


      • Leijonatar
        jaana*** kirjoitti:

        En tosiaan voi ymmärtää ihmistä, joka sanoo, että haluaa keskustella suhteestamme, mutta sitten usean tunnin keskustelun päätteeksi alkaa perumaan puheitaan ja sekoilemaan. Täytyyhän sen tietää tuota paremmin.

        Ettei vaan koittaisi pitää ns. pahan päivän varalla, ei kiinnosta kyllä sellanen.

        Mä luulin, että se vaan pelkää, mutta taitaa olla, ettei oikeesti välitä, vaikka muuta väittää.

        Miten kauan te olette tunteneet? Saitko laitettua suhteen poikki?

        3 vuotta, hän laittoi suhteen poikki. Kaiken tämän ajan suhde on ollut juupas/eipäs meininkiä


      • jaana***
        Leijonatar kirjoitti:

        3 vuotta, hän laittoi suhteen poikki. Kaiken tämän ajan suhde on ollut juupas/eipäs meininkiä

        3 vuotta kankkulan kaivoon! No, itellä tähän pelleilyyn on menny pari vuotta, suhteessa onneks vaan puolisen vuotta, tai siis tässä venkoilussa.

        Onneksi olet päässyt ravustasi eroon, mulla on vielä sydämessä paikkailtavaa. Tsemppiä jatkossa!


      • Leijonatar
        jaana*** kirjoitti:

        3 vuotta kankkulan kaivoon! No, itellä tähän pelleilyyn on menny pari vuotta, suhteessa onneks vaan puolisen vuotta, tai siis tässä venkoilussa.

        Onneksi olet päässyt ravustasi eroon, mulla on vielä sydämessä paikkailtavaa. Tsemppiä jatkossa!

        että se suhde on ohi. Eilen sain tietää, että hän oli syksyllä ulkomaan matkani aikana pettänyt minua ja kuinka hän vannoi, ettei hänellä ole mitään meneillä


    • niin samanlaisia tapauksia?

      Ihan totta, kuinka tuo voi olla niin tyypillistä ravuille? Ei muka tiedä mitä haluaa, silti soittelee joka päivä, kertoo kuinka välittää ja rakastaa ja sitten taas.. oltaisko pelkästään ystäviä ja taas sieltä soitellaan.. Soittoja vähintään 2 kertaa päivässä. Ei muka halua muita naisia, mutta ei haluakkaan silti sitoutua, vaikka jokin aika sitten halusi kihloihin. Heh, ja sitten sitä omaa aikaa.. viikonloppuisin pitää päästä itse päästä kavereiden kanssa. On sitä mieltä että parisuhdetta pitää vaalia, mutta ei juurikaan tee mitään konkreettista sen eteen. Hulluksi meinaa tulla ja itse sekoaa kun toinen o iha sekopää. En enää kauaa jaksa.

      • läheisriippuvainen??

        Juu, tuttua tuo jatkuva soittelu ja typerien viestien lähettely. Mulle tuli usein hyväksikäytetty olo noista yhteydenotoista, kaveri viestitteli varmaan aina silloin, kun itellä ei ollu muuta tekemistä. Nii..ja sitte ku seurustelusta tuli puhe, niin ..en oo valmis..oon sekasin bla bla.

        Tuttua myös noi kaunopuheet siitä, miten suhdetta pitää hoitaa ja puhua avoimesti ..se siitä avoimuudesta, varmaan vaikeeta kun ei ole oikeesti mitään mieltä mistään.

        Olen todennut, että vastuu tässä tapauksessa jää täysin ravun vastapuolen harteille. Itse sain helpotuksen, kun hyppäsin oravanpyörästä pois.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      7996
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      38
      2893
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2482
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      120
      2208
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1865
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      11
      1616
    7. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1469
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1456
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1415
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1378
    Aihe