Pitkällisen pohdinnan jälkeen päädyin Hurghadaan ja siellä hotelli Triton Empire Beach Resortiin. Syyt valintaan: lähellä ostosmahdollisuuksia ja rantaa. AI-hoito - tullee halvemmaksi kuin paikan päältä etsiä ruokapaikkaa. Eikä tarvi paljoa käsitellä rahaa - pöpöjä rahoista. Uima-altaat kivan näköisiä. Lapsille harrastusmahdollisuuksia.
Toivottavasti reissu on hintansa arvoinen. matkan hinta olisi ollut muissa hotelleissa halvempi, mutta sitten olisi syömiset pitänyt ostaa erikseen.
Varausmaksu maksettu
8
1079
Vastaukset
- Triton Beach Empireen!
Milloin olette matkalle menossa? Me menemme tuohon samaiseen hotelliin 5.2.2009 :)
- useita keskusteluja Tritonista
Hae aiemmista viesteistä, olen itsekin vastaillut niihin lukuisia kertoja. Huoneet pienet, kuluneisuutta, meillä toimi OK kaikki, toisilla ollut joitakin ongelmia suihkujen yms. kanssa. Henkilökunta ihan parasta, samoin lämmitetty allas ja pulikointimahdollisuus. A I oli tosi helppo valinta, meilläkin 2 lasta mukana reissussa.
- tuota...
noin... eihän aloittaja varsinaisesti kysynyt tai hakenut mitään, lähinnä vain ilmoitti että näin oli tehnyt ja syyt siihen.
- tuo sisältää kysymyksen
tuota... kirjoitti:
noin... eihän aloittaja varsinaisesti kysynyt tai hakenut mitään, lähinnä vain ilmoitti että näin oli tehnyt ja syyt siihen.
Kun kävin koulua, oli kysymysten perässä kysymysmerkki. Nimimerkki oli Oikea valinta?
Mielestäni hän kuitenkin pohti, tuliko tehtyä virhe, haki ehkä vahvistusta valinnalleen tai kumoavaa tietoa, jotta ehtisi vielä vaihtaa hotellia/kohdetta. Tietoa voi saada tältä palstalta, tai sitten ei.......
- On oikea.
Valinta ihan ok.
Mahatauti tulee jos tulee, ei siinä AI auta, helpottaa ehkä jonkin verran.
Itse olen ollut perheen kanssa egyptissä sekä ai että normimatkalla.
AI:n en katso kannattavana, mutta ei siinä kauheita eroja hinnallisesti tule.
Paikka on kiva, ja sinne mennään mekin syksyllä taas. - oon menossa
tuonne ja vaikka tuolta alempaa löytyis vaikka kuinka monta ketjua aiemmin, kysyn silti. toivottavasti joku siellä ollut kehtaa vastata.
eli mä oon lievästi liikuntarajoitteinen ja lähden reissuun kahden tytön 7 ja 9 vuotiaan kanssa. tytöt ovat kovin vilkkaita, pienikokoisia, suomalaisia pellavapäitä, kauniita lapsia. en oikein tahdo pysyä heidän perässään. tohtiiko heidän antaa kulkea siellä hotellin ja rannan alueella kahdestaan? eli onko paikka miten turvallinen? pitääkö pelätä kaappauksia? muita turisteja? paikallisia?- on turvallinen
Sehän on aidattu reunoiltaan, ja vartijat pääsisäänkäynnissä. Meidän lapset kuljeskeli alueella muiden, nuorempien lasten kanssa, aina siellä joku vanhemmista "katseli perään" mutta itse hakivat juotavaa päivällä ja iltapäivän välipalan omatoimisesti poimivat rantabaarin pöydästä. Sovi lastesi kanssa, että saavat kulkea, mutta parkkeeraa itsesi paikkaan, jossa oletat heidän olevan näkyvissäsi. Huoneiston lukko oli hiukan kinkkinen, kyllä sitä lapsikin oppii käyttämään, mutta pitää muistaa montako kierrosta ja mihin suuntaan. Jos saatte huoneiston lähempää altaita ja alatasosta, on siitä helppo piipahtaa vaikka takaovesta omaan huoneeseen. Yritä saada sellainen.
- Herbert40
Empire Beach on hieno paikka, Hyvä hiekkaranta ja
snorklaus mahdollisuus. Ruoka sitä samaa jokapäivä, siihen vähän kyllästyi, mutta ei tullut mitään vatsavaivoja ainakaan. Kauppiaat
yli-innokkaita, se vähän käy hermoille joskus.
Moskeija aiheuttaa kanssa jonkinmoisen meluhaitan aina silloin tällöin. Älkää maksako liikaa, jos joku pyytää 400 tarjoa 100 jos olet
kiinnostunut ostamaan tuotteen.
Hyvää matkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p475515Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "612476Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella181910Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1481782No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol361652- 171643
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v5142881-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome181125Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771098Joutuuko Suomi24-palvelu taas oikeuteen ?
Nämä Purraa ja Perussuomalaista johtoa pedofiilian suojeliana pitävän kirjoittajan viestit eivät vain poistu täältä. Se2281089