Olen tuntenut pikkuasukin liikkeet jo monta viikkoa... nyt kun potkut on ihan selviä tuntuu, ettei vauva nuku ollenkaan... hirvee meno päällä jatkuvasti. Yölläkin herään kun vauva potkii todella lujaa. ensin se oli kivaa kuunnella vauvan liikkeitä, mutta nyt alkaa pikkuhiljaa meno väsyttämään. Kyllä vällillä sais levätäkkin... onko muilla näin vilkkaita asukkeja? normaaliako???
yliaktiivinen
4
406
Vastaukset
- vilkas asukki
Mulla menossa rv 30 0 ja vaavi on kans todella aktiivinen ollut siitä asti kun aloin tuntemaan liikkeet. Mä kans mietin että kai sen pitäis nukkuakin välillä mutta koko ajan se tuntuu vaan jumppaavan masussa :) Kaippa tuo on ihan normaalia.
- ...
Rv 34 menossa ja kova on meno masussa edelleen eli tosissaan tuntuu että masuasukki ei nuku ollenkaan.Nukkumisestakaan ei tule oikein mitään kun potkii niin kovasti ja venyttelee sekä työntää jalkoja kylkiluiden alle.
- pelotella, mutta...
Minulla oli yksi raskaus samanlainen, ja kun poika syntyi jatkui sama meno. Oli hereillä todella paljon. Toinen pojista oli rauhallinen jo mahassa, ja niin hän on edelleen. Saa nähdä mikä kolmannesta tulee, en tunne vielä potkuja...
Eli jaksamista, jos saatte vähunisen lapsen. Ihania ne kuitenkin ovat!! - mammatobe
ekat liikkeet tunsin joskus rv 16 tienoilla, ja sen jälkeen on tainnut olla viikon verran yhteensä hiljaista. Nyt mennään rv 25, että aika vilkas masuasukki on täälläkin. Yleensä rauhoittuu just sillon ku sais potkiakkin, eli kun tuleva isukki laittaa käden mahalle ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996043
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804792Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv963035Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p282843Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262105Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191516Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351067Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125970- 48774