aknekiller

huijarit

moi, ko. nettifirma ihan ****, maksoin aineet luottokortilla, 3 viikkoa odotellut, mitään ei kuulu. tilausvahvistus tuli, firma ei vastaa puhelimeen eikä sähköposteihin. kuluttajaviranomainen tutkii asiaa jo. siis kärsikää ennemmin finneistä kun tilaatte Perfect Skiniä!

8

2114

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....

aika ilkeetä :/ mullaki kyl varmaa alkais kiehuu aika paljon jos kävis noin, toivottavasti saat edes rahat takas!! tai pakkohan se on saada..

• tuli

suunnilleen parissa viikossa ne kapselit sieltä. Maksoin myös luottokortilla. Nyt yritän selvittää miten voin palauttaa ne koska sain niistä vähän kummallisia oireita. Ensin tuli vatsa kipeäksi, sitten rupes ihoa kuumottaan ja kaulaan ja kasvoille nousi punaisia läiskiä. En tiiä varmasti tuliko ne niistä kapseleista, mutta ei mulle ennen ole vastaavaa sattunut.

• kommentoijaaq

musta koko kapselit tuntuu olevan ihan huuhaata:D

• jo 2 päivää perfect skiniä ...

Mulla kesti vaan vajaa viikko tilauksesta, että tuote tuli. maksoin luottokortilla.. ihan luotettavalta vaikuttaa meininki!

• mattim

Suosisttelen välttämään kaikin keinoin!

Luottokortti maksu ei kelvannut luultavasti koska firma on huijausta! Kun luottokortti ei mennyt läpi ja yritin useaan kertaan perua tilauksen ja mitään ei kuulunut, mutta nyt tuli saksasta maksuvaatimus! Eikä mitään tuotetta ole edes toimitettu!

• vipp

mulla kävi ihan sama juttu.voiko kukaan ottaa minuun yhteyttä jos on joutunut samanlaiseen tilanteseen.mun e-mail [email protected]
        tarvitsen neuvon koska en tiedä mitä tehdä.

• saon

Ei todellakaan kannata sekaantua kyseessä olevaan firmaan. Tuotteita en edes tilannut saatika maksanut, tilausvahvistusta ei ole lähetetty sähköpostiin eikä postista ole tullut edes saapumisilmoitusta noudettavasta paketista. nyt sähköpostiin tulvii viestejä jotka uhkailevat että jos laskua ei makseta niin menee perintään, vaikka koko tuotetta ei edes ole minulla. Paska firma ja numeroihin ei saa soitettua eikä sähköpostiin vastata.

• ....

Itsellä sama juttu.. olin täyttänyt kyseisillä sivuilla tilauksen, jonka sitten poistin! nyt sähköpostiin tulvii maksukehotuksia että tuote pitäisi maksaa! kaikki s-posti viestit johon yritän vastata ei onnistu vastaaminen.. itse laitoin tuotteiden sivuilta palautteen/ viestin jossa kerroin tapahtuneesta.. nyt sitten odotellaan vain vastausta. itse en kyllä ole maksamassa yhtään mitään, kun kerta mitään en ole tilannutkaan! onko sinulla saon asia jo selvinnyt?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      4
      2726
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2541
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      4
      2239
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1855
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1443
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1433
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1155
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1144
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1053
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      938
    Aihe