Lähiaikoina on tarkoitus tehdä 2 tunnin mittainen matka toiseen kaupunkiin vähän yli yksivuotiaan kanssa.
Kumpaa matkustustapaa suosittelette, junalla vai bussilla?
1v 2kk lapsen kanssa
4
281
Vastaukset
- Nimetön
Minulla ei kokemusta noista kummastakaan mutta jos pitäisi itse päättää niin varmaan juna!!
Siellä kuitenkin pystyy seikkailemaan ees taas jos ei viihdy paikoillaan!Bussissa kuitenkin aika ärsyttävää jos tulee vaikka huuto ja siinä ei oikein paikalta sitten mihinkään lähdetä!! - acsav
ilman muuta. Eikös joissakin junissa ole jopa leikkipaikka lapsille. Kyyti on tasaisempaa ja vähän pääsee vapaammin tepastelemaan käytävillä ja voi käydä vaikka ravintolavaunussa välipalan syömässä-varmaan syöttötuolikin löytyy...Aika kuluu taatusti paremmin, kun on vaihtoehtoja tekemiselle.
- Tuik
pienen lapsen kanssa paljon matkustaneena voin kertoa että junalla pääsee helpommin ja kun kyselee pyörätuolipaikkaa jos junassa ei ole leikkivaunua niin saapi vaunutkin mukaan sisälle oman paikan viereen!
- matkustellut
Mutta ei kannata varata paikkaa siitä vaunusta, jossa on lasten leikkipaikka. Nimittäin siellä leikkipaikalla voi olla aikamoinen meteli. Mieluummin vaikka ihan normaalista vaunusta, läheltä sitä leikkivaunua. Siellä leikkipaikalla voi sitten käydä välillä ja palata takaisin omaan rauhalliseen vaunuun kun lapsi ja/tai äidin korvat väsyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "904219Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293203No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10939
- 134931
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770