Eikö mulla ole mahiksia oinaan kanssa??

Joonas

Tunnustan et luen melkein joka päivä lehdestä horoskoopin ekana... En usko niihin enkä HALUA uskoa, mutta huvittava kyllä horoskoopit ovat todella usein ollut lähellä. En haluaisi uskoa horoskooppeihin ja varsinkin siihen et jotkut merkit eivät käy yhteen sillä se lajittelee ihmiset! Jos tiedän jo nyt, et joku helmi tyttö on sellaista merkkiä mikä ei mun kanssa sovi yhteen masennus on musertava..:(( Ja no turhaa kai sitä sit on ees testata sillä koko ajan mielessä pyörii "ei me sovita yhteen, ei me sovita yhteen":)

Ongelmani on et. Voiko olla totta et jotkut merkit eivät käy yhteen?? Olen lätkässä erään TODELLA hyvännäköiseen tyttöön joka on kaverini kaveri... Epäonnekseni sain kuulla et hän on oinas ja minä olen rapu.. Kuulema tappelu tappelu perään ainakin horoskoopin mukaan:( Huvittava etten ole kunnolla päässyt häneen edes tutustumaan, ja musta jo tuntuu et turhaa on edes yrittää:,(

ritun horoskoopit saa*ana!!!!

12

685

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mimmu

Tottakai voi aina yrittää...!!! Millon olet syntynyt???????

• Joonas

Mimmu. 83

Noh, kiitos vastaneille... Jotenkin vaan tuntuu että horoskoopit lokeroisivat ihmiset jo heti alkuun... Ainakin omasta kokemuksesta voin sanoa etten ole tullut toimeen sellaisten merkkien kanssa kenen mun "ei olisi pitänytkään tulla toimeen" ainakin horoskooppien mukaan....

• Joonas

Mimmu. 83

Noh, kiitos vastaneille... Jotenkin vaan tuntuu että horoskoopit lokeroisivat ihmiset jo heti alkuun... Ainakin omasta kokemuksesta voin sanoa etten ole tullut toimeen sellaisten merkkien kanssa kenen mun "ei olisi pitänytkään tulla toimeen" ainakin horoskooppien mukaan....

• Joonas

Mimmu. 83

• Joonas
        Joonas kirjoitti:

Mimmu. 83

Sori, tuli pari postausta liikaa kun kone tökkis:) Noh.. horoskoopissahan lukikin että alamäkeä on lähi aikoina luvassa joten jostakin se alkaa:P

• rapu

Mun Kihlattuni on oinas tyttö ja itse olen rapu.
      kyllä nämä kaksi merkkiä tulee hyvin toimeen toisten kanssa. toinen on tulinen ja toinen tunteellinen. molemmat täydentää toisiaan. Nämä kaksi merkkiä yhdessä tekevät mahtavan suhteen joten älä lannistu :)

• Rapuneito

...Itse 15 vuotta Oinaan kanssa yhdessä olleena voin kehottaa, että älä luovuta. Erilaisuutta voi olla ja hioutumista, mutta ihanaa silti on ollut! Eikun rohkeasti vaan lähestymään ihastustasi! Et ainakaan pety itseesi, ettet uskaltanut edes yrittää- eiks niin?

• oinas täti

Olen seurustellut 4.5 vuotta rapu miehen kanssa ja olen oinas nainen. Riidelty ollaan ehkä koko aikana pari kertaa. Ei ikinä riidellä:) Mutta ehkä me ollaan poikkeus

• Oinas

Olen tullut rapu-miesten kanssa aina toimeen vaikken seurustellut olekaan. Jossain asioissa ollaan jopa samanlaisia, ravulla yleensä samantyyppinen suhtautuminen esim. uskollisuuteen suhteessa, oinas kun on tunnetusti "mustasukkaista tyyppiä".. joten anna palaa ennen kuin on liian myöhäistä..!!
        Eikä ne horoskoopit tod. kaikkea kerro muutenkaan :).

• OinasNainen

Olen tullut rapujen kanssa aina toimeen vaikken seurustellut olekaan. Jossain asioissa ollaan jopa samanlaisia, ravulla yleensä samantyyppinen suhtautuminen esim. uskollisuuteen suhteessa, oinas kun on tunnetusti "mustasukkaista tyyppiä".. joten anna palaa ennen kuin on liian myöhäistä..!!
        Eikä ne horoskoopit tod. kaikkea kerro muutenkaan :).

• somebody

itse ihastuin oinaaseen (poika) ja olen härkä (tyttö). kummatkin haluaa olla pomoja, vai kuinka? erillaisuudet (tässä tapauksessa "ääripäät") täydentävät toisiaan? kokemuksia? :)

• oinastyttö86

älä todellakaan usko niihi horoskooppilöpinöihin!!
      eikannata...itekki oon ollupihkassa tosimoneen jätkään..eikä niitten merkit oo muka miksannu mun
      omanikans..et sellasta..mut tsemppii sulle!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3799
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2944
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1845
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1588
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1069
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      914
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      854
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      754
    9. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      698
    10. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      56
      697
    Aihe