Suunittelimme Lomo Blancoa hotelliksi Puerto del Carmeniin, olisko kellään kokemuksia hotellista? Entäpä paikasta ylipäätään? Lasten kanssa (7 ja 11-v)lähdemme. Matkamme olis ens tammikuussa ja vähän mietityttää noi kelit, onko tammikuussa yleensä Lanzarotella vastaavat kelit kuin Gran Canarialla tai Teneriffalla?
Hotelli Lomo Blanco Lanzarotella
7
700
Vastaukset
- mielipiteitä on monia
ja niin makujakin, minä pari kertaa joka saarella (Gomera ja El Hiero vielä käymättä) käyneenä en mene Lanzarottelle enää ikinä, kertakin oli tarpeeksi, liian karua ja TUULISTA minun makuuni. eka kerta tammikuussa muutama vuosi sitten ja toinen maaliskuussa tänä vuonna.
Itse tykkään Teneriffasta, se on monipuolinen saari, auton kun vuokraa voi käydä vesipuistot ja Loro Parkin omalla aikataulullaan, me ajettu saari ympäri monta kertaa, vuoristotiet ja kylät ihania! Santa Cruz ihan tosi hyvä ostospaikka, halpoja ja tosi makeita kenkiä ymsyms- Piipuliini
Eipä tainnut edellinen kirjoitaja lukea kysymystä....siinä ei suinkaan kysytty sinun melipidettäsi lomapaikasta...vaan hotellista!!!
Kummia kommentteja täällä joskus...:o - mielipiteitä on monia
Piipuliini kirjoitti:
Eipä tainnut edellinen kirjoitaja lukea kysymystä....siinä ei suinkaan kysytty sinun melipidettäsi lomapaikasta...vaan hotellista!!!
Kummia kommentteja täällä joskus...:okyllähän tuolla alkuperäisessä pohdittiin itse saartakin ja sen vastaavuutta esim teneriffaankin... sorry vaan jos vastaukseni ei sinua miellyttänyt
- Saija
mielipiteitä on monia kirjoitti:
kyllähän tuolla alkuperäisessä pohdittiin itse saartakin ja sen vastaavuutta esim teneriffaankin... sorry vaan jos vastaukseni ei sinua miellyttänyt
Joo kiitos mielipiteitä kaivataan. Teneriffalla ollaan oltu, mut mietitytti kun toi Lanzarote on kartalla pohjosempana, et vaikuttaaks se kuin lämpötiloihin. Meriveden lämpötilakin näytti olevan matkaoppaissa asteen viileempää kuin esim Gran Canarialla. Juu olin ymmärtänyt että Lanzarote on aika tuulinen saari, mutta onko tuuli noin tammikuussa yleensä kylmää?
- Piipuliini
mielipiteitä on monia kirjoitti:
kyllähän tuolla alkuperäisessä pohdittiin itse saartakin ja sen vastaavuutta esim teneriffaankin... sorry vaan jos vastaukseni ei sinua miellyttänyt
Siis sorry minunkin puoleltani...:)
- (:::
Oltiin maaliskuussa viikko Puerto Del Carmenissa. Todella mukava viikko oli ja aurinko jaksoi paistaa! Bikinirajatkin ilmesty parissa päivässä ;)
Oltiin Lomo Blancossa, B puolella (uudempi puoli)
Todella mukavat, viihtyisät huoneet! Tosin sängyistä sen verran miinusta että kovat kuin kivet, Siivoojat kävivät 5 kertaa viikossa ja puhdasta jälkeä tuli! Torakoita emme nähneet (: Hotellissa palvelu pelasi ja ihmiset mukavia!
Ruoka hotellin ravintolassa oli mielestämme hyvää, ainakin meidän ruoka-annoksemme vaikkakin luimme ennen lomalle lähtöä muuta..
Kaiken kaikkiaan mukava viikko lomo blancossa!
Spar kauppa ihan kulman takana, mukava kävelymatka rannalle ja rantakadulle (n. 150 porrasta, kyllä tuntui jaloissa muutaman päivän ramppaamisen jälkeen mutta hyvää hyötyliikuntaa) ja ostoskeskus biosfera muutaman sadan metrin päässä :)
Puerto del Carmenissa suosittelen erityisesti ravintola Viking Husetia(rantakadulla), hyvää kanarialaista ruokaa, mutta myöskin skandinaavisia herkkuja!- Saija
Kiitos vastauksesta! Lomo Blanco kuullostaa ihan varteen otettavalta hotellita. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756