Erityispedagogiikka

kiiwi0

Terve!

Löytyykö täältä ketään joka opiskelisi erkkaa? Itse päätin nyt hakea sitäkin (erkka yleinen) kun on tuo Vakava-koe.

Millaista opiskelu on ollut?
Onko mielenkiintoista?
Missä opiskelet?

Itse haen Jyväskylään ja Turkuun.

Kiitos jo etukäteen:)

3

888

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • erityisope2

Opiskelin itse erkkaa Jyväskylässä valmistuen viime syksynä. Tykkäsin, parasta antia oli opiskelukaverien kanssa käydyt keskustelut, joten kannattaa ihan oikeasti osallistua myös muihin menoihin kuin luennoille. Odotin itse valmista työkalupakkia, mutta opinnoista saa asennetta ratkaisujen löytämiseen ja yksilöllisyyden kunnioittamiseen. Valmiita vastauksia on siis turha odottaa, koska niitä ei edes ole:)
      Harjoitteluista sain itse tosi paljon ja niiden kautta löytyi eka työpaikkakin, joten myös niihin kannattaa ihan oikeasti käyttää vähän ajatusta eikä vain suorittaa. Välillä tuntui, että lehtoreita ei kiinnosta meidän kehittymisemme, joten sitäkin tärkeämpää on omat päämäärät ja tavoitteet.

Tsemppiä!:)

• kiiwi0

Kiitos paljon vastauksestasi! :)
        Saako kysyä mikä oli/on se eka työpaikkasi ja missä olit harjoittelussa?

• jos muut
        kiiwi0 kirjoitti:

Kiitos paljon vastauksestasi! :)
        Saako kysyä mikä oli/on se eka työpaikkasi ja missä olit harjoittelussa?

kulttuurit kiinnostaa. Itse olin ensin Turussa, jouduin siirtymään Jyskylään, miten sen sanoisi kauniisti, asenteellisen ilmapiirin vuoksi. Esim. seminaarityötäni ei proffa tarkastanut henkilökohtaisesta syystä, ja syy kyllä tuli selväksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      383
      8426
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      173
      2790
    3. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      13
      1122
    4. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      76
      988
    5. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      61
      893
    6. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      25
      886
    7. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55
      863
    8. Sano nyt kiertääkö

Huhut meistä tai jostain muusta?
      Ikävä
      64
      832
    9. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      46
      806
    10. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      72
      782
    Aihe