Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Erityispedagogiikka

kiiwi0

Terve!

Löytyykö täältä ketään joka opiskelisi erkkaa? Itse päätin nyt hakea sitäkin (erkka yleinen) kun on tuo Vakava-koe.

Millaista opiskelu on ollut?
Onko mielenkiintoista?
Missä opiskelet?

Itse haen Jyväskylään ja Turkuun.

Kiitos jo etukäteen:)

3

831

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • erityisope2

      Opiskelin itse erkkaa Jyväskylässä valmistuen viime syksynä. Tykkäsin, parasta antia oli opiskelukaverien kanssa käydyt keskustelut, joten kannattaa ihan oikeasti osallistua myös muihin menoihin kuin luennoille. Odotin itse valmista työkalupakkia, mutta opinnoista saa asennetta ratkaisujen löytämiseen ja yksilöllisyyden kunnioittamiseen. Valmiita vastauksia on siis turha odottaa, koska niitä ei edes ole:)
      Harjoitteluista sain itse tosi paljon ja niiden kautta löytyi eka työpaikkakin, joten myös niihin kannattaa ihan oikeasti käyttää vähän ajatusta eikä vain suorittaa. Välillä tuntui, että lehtoreita ei kiinnosta meidän kehittymisemme, joten sitäkin tärkeämpää on omat päämäärät ja tavoitteet.

      Tsemppiä!:)

      • kiiwi0

        Kiitos paljon vastauksestasi! :)
        Saako kysyä mikä oli/on se eka työpaikkasi ja missä olit harjoittelussa?


      • jos muut
        kiiwi0 kirjoitti:

        Kiitos paljon vastauksestasi! :)
        Saako kysyä mikä oli/on se eka työpaikkasi ja missä olit harjoittelussa?

        kulttuurit kiinnostaa. Itse olin ensin Turussa, jouduin siirtymään Jyskylään, miten sen sanoisi kauniisti, asenteellisen ilmapiirin vuoksi. Esim. seminaarityötäni ei proffa tarkastanut henkilökohtaisesta syystä, ja syy kyllä tuli selväksi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2227
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2063
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1668
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1490
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1486
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1377
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1248
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe