mahtaakohan mistään saada voyageriin suomenkielistä käyttöohjetta?
Vastaukset 11
- ikäinen
Auto on kyseessä? Omaani -01 löytyi merkkiliikkeestä n.20e hintaan.
- saapi...
osta maahantuojan tuoma Voyager, niissä on mukana käyttöohjekirja, Suomenkielisenä!
- täältä
GS mallille(96-00)Pdf-tiedostona. Laita vaan mailiosoite niin pukkaan tulemaan
- GV2000
En ole alkuperäinen kysyjä, mutta käyttöohje PDF muodossa olisi kätevä jos viitsit lähettää spam sähköpostiosoitteeseeni [email protected].
Moi. minuakin kiinnostaisivat voikun käyttöohjeet pdf muodossa. Sähköposti oso
[email protected]- vps63
Terve löytyykö sulta vielä Voyagerin käyttö ohje kirjaa
Jos on niin laitatko sen [email protected]
Kiitos
- voikku
kyseessä -99 3.8 grand voyager .auton ohjekirja hukassa eikä teosta ole oulun pörhöllä eikä maahantuojalla.mistä muualta vois kysellä?
- xv
Jos autossa on ollut ohjekirja mukana niin on se romuttamollekkin asti päätynyt
- Karikari
Mistä saisi Voyagerin käyttöohjeen vuosimalli 2005, bensiini, manuaalivaihteinen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1401041Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1171007En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58765Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset213748- 62688
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä25686- 135676
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57612- 38578
Joko kaupungin johtaja saa iskeä kuokkansa kunttaan
Särkiperällä tapahtuu 25.8 2026 klo.10.00 Fingrid Oy:n ja kahden maanomistajan kanssa maan lohkominen.Mahdollisesti täss58525