kuukautisista

??????

Koskas teillä muilla on synnytyksen jälkeen alkaneet kuukautiset?? Ja miten runsaina/normaaleina??

8

367

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vauva oli 6kk

ja ovat olleet säännölliset ja muutenkin normaalit. Vauva nyt 11kk.

• ......

2kk syntymästä. Olivat runsaammat kun ennen raskautta. Seuraavat myöhässä, niukat. Kolmannet pitäs pian tulla ja mitä lie laatua ovat. Ennen raskautta sännöllinen kierto ja normaalit/niukahkot.
        Vauva nyt 5kk.

• .........

Ennen raskautta säännölliset ja normaalit.
        Alkoivat 2kk jälkeen synnytyksen, ekat runsaat, seuraavat myöhässä ja niukahkot, mitä lie seuraavat...

• missä viipyvät?

Minulla ei ole vieläkään alkaneet, vaikka vauva on jo 7,5 kk vanha. Imetän kyllä edelleen 5-6 kertaa päivässä, joten taitaa johtua siitä. Mutta ihmeen kauan on saanut jo olla ilman menkkoja. Ihanaa :)

• joulumamma

Alko jo 7 viikon päästä synnytyksestä ku alotin Cerazette minipillerit ja runsaammat oli..ja nyt vuotaa parin viikon välein..varmaan noista pillereistä johtuu. Mä kyl lopetan ne kohta..ei tätä kukaan jaksa:(

• tellu80
        joulumamma kirjoitti:

Alko jo 7 viikon päästä synnytyksestä ku alotin Cerazette minipillerit ja runsaammat oli..ja nyt vuotaa parin viikon välein..varmaan noista pillereistä johtuu. Mä kyl lopetan ne kohta..ei tätä kukaan jaksa:(

vuotaminen on tosi yleistä! Mulla on sama resepti laatikossa mutta en ole hakenut niitä vielä just ton vuodon takia. Mä en tunne ketään kelle olisi pillerit sopineet.

• ..imetys lopuillaan

Eli menkat alko, ku olin lopettelemassa imetystä eli vauvan ollessa 5 kk. Ovat olleet nyt runsaammat ku ennen raskautta ja pikku hiljaa kierto näyttäisi muuttuvan normaaliksi (3 menkat ollu). Alavatsakivut puuttuu, mutta hermot ollu normaalia tiukemmalla pari päivää ennen menkkoja. =)

• alkoi menkat

5 viikkoa synnytyksen jälkeen, viikko jälkivuodon loppumisesta, on ollu runsaammat ja hiukan epäsäännölliset synnytyksen jälkeen, poika nyt 5kk.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4088
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    10. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    Aihe