peliäsi täällä muiden naisten kanssa, kaipaat muka jotakuta pelimies. Kaikki se on vain teatteria, mitä uskottelet minullekin, sinä tuntematon. Jos en ole ollut paikalla, kun olet käynyt, niin etpä ole ilmoittanut mitään tulostasi.
Tiesinhän sen,
4
646
Vastaukset
- tiennytkään
Ei tartte tytöt pelätä. Olette täällä ihan turvassa. Jutelkaa. Seuraan ja opiskelen.
Pelailen ihan muualla
t. se pelimies - ???
Onko täällä miehiäkin?
- Kone kiinni
jos alkaa tuntua, että kaikki on yhdeltä "pelimieheltä". Ilmeisesti juuri siltä sinun pelimieheltäsi. Kone kiinni! T: nainen
- oli taas poistettu,
mistä sitä tietää, mitä täällä puuhaillaan. Kerron nyt sille, joka vaatii tunnustamista, kun tunnusti itse samassa viestiketjussa, että kävis mun asemaan, mulla ei todellakaan ole hajua, kuka mitä minusta tahtoo, en käy missään, en tunne ketään ja hän, johon olen ottanut yhteyttä, on kertonut, ettei halua olla missään tekemisissä kanssani! Miten voisin kenellekään mitään tunnustaa, se on suurta erhettä uskon, et varmasti tiedä, kuka minä olen. Jos olet ollut joku niistä, joka on jotain kysynyt, en ole tunnistanut ketään heistä. Siksi olen pyytänyt jotain selvitystä Sinusta, mutta en jaksa enää tätä peliä, joku sanoi laittaneensa pyytämääni viestiäkin, mutta miksi minä en ole sitä saanut. En olisi silloin aiemmin syönyt sinua, vaikka niin luulet, mutta sanot mun olevan myöhässä, kuule sinä olet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h492938Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062711Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv372420- 332159
Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501918Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151539- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1051225- 1771203
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731050