Mitä juuri nyt haluaisit sanoa hänelle??!!
Hei!!
40
2969
Vastaukset
- häneltä:
onko kaikki ihan jees?
- Niin kauan,
kun sinä olet siellä ja minä täällä.
- minulta
Saisinpa taikasulan
sivelisin pois kyyneleet
sivelisin menneet eiliseen
sivelisin uuden alun.
Sivelisin rauhaa sydämmeen
uskon huomiseen
tai jos haluat
luoksesi enkelin
ja rakkauden.
Jos haluat
sivelisin hiljaisen unen
kuiskaisin" anteeksi ". - tule miehekseni
perustetaan virtuaaliperhe
- kertoa
Hänelle, että Hän kulkee sydämessäni mukana päivästä toiseen ja on minulle tärkeä. Välitän Hänestä ihmisenä todella paljon ja olisin valmis tutustumaan Häneen paremmin.
Kunnioitan ja arvostan Häntä.
Hän on auringonvaloni, jokaisessa päivässä.
Hän saa minut hymyilemään.
Nämä kaikki ja paljon muuta haluaisin Hänelle kertoa.- Sanasta sanan :)
Minäkö tämän kirjoitin? ;) Tuossa oli tiivistettynä sanasta sanaan se, mitä haluaisin sille oikealle neidille kertoa.. Tuon "paljon muuta" sisällöstä en tiedä sinun kohdalla, mutta noin minäkin olisin sen kirjoittanut.
- sinun neitisi
Sanasta sanan :) kirjoitti:
Minäkö tämän kirjoitin? ;) Tuossa oli tiivistettynä sanasta sanaan se, mitä haluaisin sille oikealle neidille kertoa.. Tuon "paljon muuta" sisällöstä en tiedä sinun kohdalla, mutta noin minäkin olisin sen kirjoittanut.
asustelee?
- kerro????
????? Mikä estää????
- kertoa
Sanasta sanan :) kirjoitti:
Sitten meillä taitaa olla yhtä lämpimät ajatukset "Hänestä". Minun tapauksessani Hän on kylläkin mies :)
Tuohon paljon muuta osioon voisi jatkaa liudan hempeitä ajatuksia ja vilpitöntä välittämistä :)
Missäpäin sinun neitisi asustelee? - kertoa
kerro???? kirjoitti:
????? Mikä estää????
tuossa aloituksessa luki...mitä haluaisit juuri nyt kertoa... En voinut kertoa sitä Hänelle juuri tuolla hetkellä, koska Hän ei ollut vieressäni. Toivon todellakin, että saan jonain päivänä ne Hänelle myös kertoa henkilökohtaisesti.
- Sanasta sanaan
kertoa kirjoitti:
Sitten meillä taitaa olla yhtä lämpimät ajatukset "Hänestä". Minun tapauksessani Hän on kylläkin mies :)
Tuohon paljon muuta osioon voisi jatkaa liudan hempeitä ajatuksia ja vilpitöntä välittämistä :)
Missäpäin sinun neitisi asustelee?Arvasin, että kirjoitat miehelle ;) Ei hän ole minun neitini. Ei ainakaan vielä, harmi sinänsä. :) Joka tapauksessa hän asustelee, yllätys yllätys, kotonaan! :) Koti taas on oikeastaan pohjoisessa, mutta ei silti lähelläkään lappia..
- kertoa
Sanasta sanaan kirjoitti:
Arvasin, että kirjoitat miehelle ;) Ei hän ole minun neitini. Ei ainakaan vielä, harmi sinänsä. :) Joka tapauksessa hän asustelee, yllätys yllätys, kotonaan! :) Koti taas on oikeastaan pohjoisessa, mutta ei silti lähelläkään lappia..
ihan kotonaan, oho! ;))
No toivottavasti Hän vielä tulee olemaan sinun neitisi :) Tämäkin neiti asustelee kotonaan (ei olisi kiva vieraissa asua) mutta ei pohjoisessa eikä lähelläkään lappia :)
- et mä
oon sellainen paska luuseri. Anteeks et mun pelot ei oikein pysy hallinnassa.
- ei.
haittaa vaikka oisit kuinka luuseri :( kunhan me vaan saatas toisemme.
- "kertonut"
sen "hänelle". Viesti on tällä hetkellä sivulla 10.
- anis
ison halin ja suukon poskelle..ja pyytäisin anteeksi.sekä myös sanoisin kiitos kaunis!!!
- anis
ison halin ja suukon poskelle ja sanoisin kiitos kaunis kaikesta..Otetaanko uusiks alusta?!
- pyytäisin häntä
suutelemaan minua vielä kerran ja halaamaan niin tiukasti, että se riittäisi minulle loppuelämäkseni, koska tiedän joutuvani elämään ilman häntä sen.
- Mullakin
Sua :).. Kiva biisi....
- hymyilemään
Mullakin kirjoitti:
Sua :).. Kiva biisi....
Kiva jos joku kaipaa!:)
- hänelle
I love U
jos kiehnäisit nyt kyljessäni - viestit
taas.
- .......
..........
- näy
ei.
- että..
olin hiljaa, mutta nyt olisin valmis ottamaan sinut osaksi elämääni jos haluat?
- late, sorry..!
Myöhäinen lintu ei välttämättä nappaa matoa. Takaraja tuli vastaan jo syksyllä, tai ehkä se saattoi tulla jo vuosi sitten. Anyway.. Sama lopputulos..
Kuminauhakin venyy tiettyyn fyysiseen ääriasentoon, kunnes se napsahtaa poikki.. :( - postinkantaja palauttaa
late, sorry..! kirjoitti:
Myöhäinen lintu ei välttämättä nappaa matoa. Takaraja tuli vastaan jo syksyllä, tai ehkä se saattoi tulla jo vuosi sitten. Anyway.. Sama lopputulos..
Kuminauhakin venyy tiettyyn fyysiseen ääriasentoon, kunnes se napsahtaa poikki.. :(Panin merkille että viestissä johon vastasit ei kaivattu matoa eikä kuminauhaa. Tämän vuoksi uskon että vastasit väärään viestiin. Siinä viestissä siis ehkä kaivattiinkin jotain joka on enemmen kuin se mitä sinulla näyttäisi olevan tarjottavana. Rakkaus on ajatonta eikä kunnioita rajoja.
- -hyvä kommentti-
postinkantaja palauttaa kirjoitti:
Panin merkille että viestissä johon vastasit ei kaivattu matoa eikä kuminauhaa. Tämän vuoksi uskon että vastasit väärään viestiin. Siinä viestissä siis ehkä kaivattiinkin jotain joka on enemmen kuin se mitä sinulla näyttäisi olevan tarjottavana. Rakkaus on ajatonta eikä kunnioita rajoja.
humanisti joka vastasi. Mato ja kuminauha viittais matemaattis-luonnontieteelliseen alaan, ehkä filosofian maisteriin.
- ed.
Panin merkille että viestissä johon vastasit ei kaivattu matoa eikä kuminauhaa. Tämän vuoksi uskon että vastasit väärään viestiin. Siinä viestissä siis ehkä kaivattiinkin jotain joka on enemmen kuin se mitä sinulla näyttäisi olevan tarjottavana. Rakkaus on ajatonta eikä kunnioita rajoja.
Täytyykö vääntää rautalangasta, että kyseessä vain kaksi harmitonta vertauskuvaa. Viesti toi mieleen erään henkilön. Mieleeni tuli myös, että kannattaa todella tehdä asiat tänään, eikä siirtää huomiseen tai seuraavaan vuoteen.
Viestissä ehkä kaivattiin jotain, jonka pitäisi tarjota enemmän, kuin mitä itse voin tarjota eräälle henkilölle. Ehkä kyseessä on mielikuvitusolento, illuusio?
Silti, koskaan ei kannata sanoa ei koskaan... - räjähdin nauruun...
toisilla leikkaa ....
- p--mies pulautti
ed. kirjoitti:
Täytyykö vääntää rautalangasta, että kyseessä vain kaksi harmitonta vertauskuvaa. Viesti toi mieleen erään henkilön. Mieleeni tuli myös, että kannattaa todella tehdä asiat tänään, eikä siirtää huomiseen tai seuraavaan vuoteen.
Viestissä ehkä kaivattiin jotain, jonka pitäisi tarjota enemmän, kuin mitä itse voin tarjota eräälle henkilölle. Ehkä kyseessä on mielikuvitusolento, illuusio?
Silti, koskaan ei kannata sanoa ei koskaan...Minähän en tunnistaisi vertauskuvaa vaikka kompastuisin siihen.
Mielestäni viestisi oli melko tyly vastaus siihen kaipaus-viestiin joka arviolta 156%:n todennäköisyydellä ei ollut tarkoitettu sinulle. Minun vastaukseni tarkoitus oli hiukan keventää tunnelmaa.
Yhdyn sinuun tuossa never-say-never jutussa.
Ajatuksia herättävä oli myös tuo jälkimmäisen viestisi keskimmäinen kappale jonka voisi tulkita julistavan että vain mielikuvitusolento voisi tarjota jotain enemmän kuin sinä. - päin
viestisi menee?
- olla tyly,
late, sorry..! kirjoitti:
Kuminauhakin venyy tiettyyn fyysiseen ääriasentoon, kunnes se napsahtaa poikki.. :(tuskinpa se viesti sulle oli.
ystävällisyys ei kai maksa mitään. - muuaalle
päin kirjoitti:
viestisi menee?
kuin e-suomwwn nykyisin
- Kiitos!
muuaalle kirjoitti:
kuin e-suomwwn nykyisin
Menikö miehelle vai naiselle? Ja miksi sanot "nykyisin". Olen aina asunut täällä.
- voi jeesus
Kiitos! kirjoitti:
Menikö miehelle vai naiselle? Ja miksi sanot "nykyisin". Olen aina asunut täällä.
se ei varmaankaan ollut sulle...
- tavoittelen tai
Kiitos! kirjoitti:
siis laitoin tämän miehelle niin olet ja et miten sen nyt sitten miettiikin.
- olet ollut
sinä tummahiuksinen A.... josta muuten näin toissa yönä untakin. ;) Harmittaa edelleen se etten oikein tiedä missä liikuskelet. Haluaisin nähdä sinut mielellään sen kolmannenkin kerran.. (ja neljännen, ja viidennen..). Myönnän et olen ajatellut vielä yhtä pitkäaikaista ihastusta josta ei koskaan tullut mitään. Jotenkin vain tuntuu et hänet on ehkä jo parempi unohtaa jo senkin takia et asuu aika kaukana. Ja muutenkin. Sinä olet sen verran uusi ihastus et mietin vielä.. Mut kiinnostat kovasti. :) Edelleen toivon et törmätään jossain ja pian..
- viestini joten
kirjoitanpa uudestaan. Sinä tummahiuksinen A.... (m) olet edelleen mielessäni. Näin muuten untakin sinusta toissa yönä. ;) Harmittaa vain se etten oikein tiedä missä liikuskelet. Niin mielelläni haluaisin nähdä sinut sen kolmannenkin kerran (ja neljännen, ja viidennen..). Myönnän et ajatuksissani on ollut yks pitkäaikainen ihastus josta ei ikinä tullut mitään sen kummempaa (katselua ja ihmettelyä). Tuntuu kuitenkin siltä et on parempi unohtaa hänet jo senkin takia et hän asuu aika kaukana. Ja muutenkin.
En ole varma sinusta.. Mut toivon edelleenkin et törmäisin sinuun jossain ja mahdollisimman pian.. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h42726Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062541Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42239Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441855- 321443
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141433- 1761155
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201053Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81938