Minkälainen on amk Joensuussa? Varsinkin tuo insinööripuoli ja sos. ja terveydenhoitopuoli kiinnostavat.
Onko opetuksen taso hyvä, saako oikeaa opetusta, ja mitenkäs tuo opiskelijatoiminta iltamenoineen jne. Kaikki tiedot otetaan ilolla vastaan.
Ja minkalainen kaupunki Joensuu on asua ja harrastaa?
PKAMK? kokemuksia
5
891
Vastaukset
- pkamk kokemuksia
Hei. Katso hoitotyön koulutusohjelmaa kotisivuiltamme(www.ncp.fi.)Ota Joni Rantaan([email protected])yhteys insinöörikoulutuksessa.
Joensuu on vireä yliopisto- ja opiskelijakaupunki lähellä venäjän rajja. Kaunis!
tervtarja - Kokemusta on
Hei,
Joensuu on liikuntamyönteinen pieni kaupunki, jossa on helppo liikkua. Karjalainen myönteisyys ja välittömyys on havaittavaa. Terveysalan tilat Tikkarinteellä ovat melko uudet. Syksyllä 2009 myös sosiaaliala siisrtyy Tikkarinteelle (nykyisin Utran kaupunginosassa). Tervetuloa tutustumaan tiloihimme ja opiskelijoihimme! Terveisin rauha-anneli- ¤¤¤
Hyvältä vaikuttaa, laitoin nettihakemukset menemään Toivottavasti tärppää :)
- minä vaan
¤¤¤ kirjoitti:
Hyvältä vaikuttaa, laitoin nettihakemukset menemään Toivottavasti tärppää :)
Joensuu on opiskelijakaupunki (4000 amkn ja 7500 yliopiston opiskelijaa) joka näkyy kyllä ulospäin 60000 asukkaan kaupungissa.
Insinööriopinnot ovat "soveltavia" eli teoria viedään sitten käytäntöön laboratorioharjoitusten ja oikeiden projektitöiden (siis oikeille yrityksille ja oikeisiin käyttötarkoituksiin) avulla.
Olen tykännyt. Tervetuloa vain Joensuuhun!
- Sossonomiks ;)
Opiskelen sos.alaa PKAMK:ssa ja olen tosi tyytyväinen, valinta oli oikea ainaki mulle. Joensuu on kiva pikku kaupunki, kaikki tarvittava löytyy ja välimatkat ei oo pitkät. Opetus koulutusohjelmassa on ollu tasokasta ja monipuolista, joten eiku tänne vaan kaikki alasta todella kiinnostuneet oppimaan!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974419Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293283No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 331058
- 321016
- 111014
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862