Osaatteko kertoa minulle hyviä irlantilaiskirjailijoita ja muita jotka ovat kirjoittaneet irlannista?
Luettu on esim. James Joycea, Maeve Binchyn,Cecelia Ahernin kirjoja, Nora Robertsin irlantiin sijoittuvia tarinoita sekä eureka street,belfast-niminen kirja. Myös tietenkin scarlett(jatko tuulen viemään) tullut luettua.
Olen aina ollut kiinnostunut irlannista ja näissä ihanissa kirjoissa on ollut hyvä tunnelma. Ihmisten kuvaus, miljöö ja tunteiden osoitukset todella aidon tuntuista, haaveilen myös joskus pääseväni näkemään saaren vihreyden ja ihka aidon irkkupubin. Onko muita irlantifaneja?
irlantilaistarinoita?
dooria
4
482
Vastaukset
- 'Tis
"Seitsemännen portaan enkeli"
"Amerikan ihmemaassa"
"Liitupölyä"
http://fi.wikipedia.org/wiki/Frank_McCourt - sdfahf
Marian Keyesin, Cathy Kellyn ja Erin Hartin kirjat. Tosin Erin Hartin kirjoja ei taida olla suomennettu. Kaksi ensimmäistä kirjoittaa kevyttä hömppää ja viimeinen enemmän dekkarityylisiä kirjoja...
- Danua
Tutustuhan tähän
Kate Kerrigan: Onnellisen avioliiton reseptejä - Suusanni
Roddy Doyle on loistava irlantilainen kirjailija. Koskettavia kohtaloita, joita lukiessa saa itkeä ja nauraa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770