Haluan opiskella Jyväskylässä lastentarhanopettajaksi, mutten päässyt sinne sisään. Haen siirtoa ja lisäksi uudestaan normaalin haun kautta, mutta mieleeni tuli myös nuo JOO opinnot. Osaisiko joku selventää minulle mitä ne tarkalleen tarkoittavat?Niihin pitää kuitenkin hakea kanssa ja saada myönnytykset omalta koululta..?Tavallaan opiskelisin Jyväskylässä, mutta siltin valmistun oman koulun papereilla, vai?
konstit on monet
3
643
Vastaukset
- luokanope
Opiskeletko nyt jossain kasvatustieteiden laitoksella? JOO-opintoja voi hakea toisesta yliopistosta, jos oma yliopisto ei tarjoa kyseisiä opintoja.
Ainakaan luokanopettajapuolelle ei pääse opiskelemaan toisesta tiedekunnasta JOO-opiskelijana. - joo-opiskelija
opintokokonaisuuden voi saada tiettyihin opintokokonaisuuksiin tai kursseihin, mikäli niitä ei omassa yliopistossa ole. muistaakseni.
tutkintoa et todellakaan voi suorittaa muualla kuin omassa yliopistossasi.
käy tutustumassa joopas.fi. siellä kaikki oleellinen hakulomakkeet. - ...
Jos olet hakenut etkä päässyt, voit hakea uudelleen. Toista tarvittaessa.
Joillekin ihmisille käy valitettavasti siten, että he hakevat ja hakevat "unelmapaikkaansa" (joka monesti on myös satojen ellei tuhansien muidenkin unelmapaikka) eivätkä sinne kuitenkaan pääse.
Seurauksena on valitettavan usein katkeroituminen. Ennen sitä tee itsellesi selväksi, miksi haluat juuri ko. alalle, miten se vaikuttaisi elämääsi jos sinne pääsisit ja ennen kaikkea: tutustu muihinkin vaihtoehtoihin äläkä anna oppilaitosten mainosten hämätä. ;-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 438098
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14730- 724616
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon373337Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2483126Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella482838Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262795- 382570
- 412096
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731817