Joka kerta kun meiän katseet kohtaa, tuntuu et sydän alkaa hakata, hengitys kiihtyy...En saa katsettani irti siusta. Oot työpäivieni ilo, mut harmi vaan kun nähdään niin harvoin.
Se katse...
22
4054
Vastaukset
- asialle....
pystyt tekemään jotakin, höntti:)
- *säde*
Nähdää harvoin ja todella lyhyen aikaa, mutta se vähäinenkin hymysi näkeminen saa miettimään sinua entistä enemmän.
- `tykästyny´
muistakko ees millon viimeksi nähtiin...? minä muistan, siitä on jo jonkun aikaa....
- "Aurinko"
`tykästyny´ kirjoitti:
muistakko ees millon viimeksi nähtiin...? minä muistan, siitä on jo jonkun aikaa....
Niinpä, taitaa täst olla jo jonki aikaa kun nähtiin, missäs olet luurannu?
- "Aurinko"
Näinköhän nähtäs piakkoin "Säde" vai olitko sie sielt Pohjois-Suomesta?
- kenties
töissä Pohjois-Suomessa? :)
- "Aurinko"
En ole töissä Pohjois-Suomessa.
- sivusta seuraaja..
Minä olen "töissä" Pohjois-Suomessa ;)
Oletko sinäkin? jos olet niin anna vinkkiä.
T: Nuori ihastunut nainen - vinkkiä
sivusta seuraaja.. kirjoitti:
T: Nuori ihastunut nainenKaipaat :) Itse ihastukseeni törmäilen aika satunnaisesti nykyään. Viimeksi taisi olla viime perjantaina, kun kohtasimme....
-P- - kenties
sivusta seuraaja.. kirjoitti:
T: Nuori ihastunut nainenVai että lisää vinkkejä. Täytyy tosin sanoa, etten töissä kyllä ole, vaan opiskelemassa, ja ehkä hieman vaikeasti lähestyttävä ihminen :)
- viime perjantai
vinkkiä kirjoitti:
Kaipaat :) Itse ihastukseeni törmäilen aika satunnaisesti nykyään. Viimeksi taisi olla viime perjantaina, kun kohtasimme....
-P-tai en ainakaan itse huomannut sinua :S mutta sitä ennen törmättiin edellisenä lauantaina eli puolitoista viikkoa sitten.
haluaisin niin kovasti törmätä sinuun useamminkin... voisit vaikka joskus soitella ;) vai oletko jo hukannut numeroni? :/ - neitonen joka
vinkkiä kirjoitti:
Kaipaat :) Itse ihastukseeni törmäilen aika satunnaisesti nykyään. Viimeksi taisi olla viime perjantaina, kun kohtasimme....
-P-kohtasi "kohteensa" myös perjantaina.. voi kun tietäisin mitä ajattelet musta ja pyytäisit vaikkapa leffaan.. kieltävää vastausta et saisi;)
viestin taakse kätkeytyy nainen, kuka jähmettyy tönkkösuolatuksi kalaksi,joka uiskentelee lihatiskin jäärouskeessa.... tämä käy kun tapaan epäsäännöllisin väliajoin ihastustani.. naama yleensä helahtaa tomaatin punakaksi ja suusta ei ulosantia sillä hetkellä tapahdu.. mutta tästä kaikestahan kyseisen herran pitäisi tietenkin tajuta, että olen korvia myöten häneen ihastunut=D
miten niin olen vaikeasti tulkittava ihminen..?? ;) eihän tuossa ole mitään epäselvää=D
Joten josko herra olisi meistä se rohkeampi ja lähestyisi, kun minä junnaan samassa tilassa todennäkösesti vielä kymmenen vuoden päästä.... odotan=) - että......
neitonen joka kirjoitti:
kohtasi "kohteensa" myös perjantaina.. voi kun tietäisin mitä ajattelet musta ja pyytäisit vaikkapa leffaan.. kieltävää vastausta et saisi;)
viestin taakse kätkeytyy nainen, kuka jähmettyy tönkkösuolatuksi kalaksi,joka uiskentelee lihatiskin jäärouskeessa.... tämä käy kun tapaan epäsäännöllisin väliajoin ihastustani.. naama yleensä helahtaa tomaatin punakaksi ja suusta ei ulosantia sillä hetkellä tapahdu.. mutta tästä kaikestahan kyseisen herran pitäisi tietenkin tajuta, että olen korvia myöten häneen ihastunut=D
miten niin olen vaikeasti tulkittava ihminen..?? ;) eihän tuossa ole mitään epäselvää=D
Joten josko herra olisi meistä se rohkeampi ja lähestyisi, kun minä junnaan samassa tilassa todennäkösesti vielä kymmenen vuoden päästä.... odotan=)itseäni turhauttaa, myös tämä "junnaaminen". Ilmeisesti meistä kumpikaan ei ole tarpeeksi rohkeita tekemään aloitetta. Samoin tuo jähmettyminen ja itselleni "asia" linjalle muuttuminen alkaa jo häiritä kohtaamisiamme.
Kyllä sinunkin tulisi tietää mitä ajattelen sinusta. En usko, että niin kauhean epätulkittava ole :)
-P- - varmaankin että
neitonen joka kirjoitti:
kohtasi "kohteensa" myös perjantaina.. voi kun tietäisin mitä ajattelet musta ja pyytäisit vaikkapa leffaan.. kieltävää vastausta et saisi;)
Joten josko herra olisi meistä se rohkeampi ja lähestyisi, kun minä junnaan samassa tilassa todennäkösesti vielä kymmenen vuoden päästä.... odotan=)itseäni turhauttaa, myös tämä "junnaaminen". Ilmeisesti meistä kumpikaan ei ole tarpeeksi rohkeita tekemään aloitetta. Samoin tuo jähmettyminen ja itselleni "asia" linjalle muuttuminen alkaa jo häiritä kohtaamisiamme.
Kyllä sinunkin tulisi tietää mitä ajattelen sinusta. En usko, että niin kauhean epätulkittava ole :)
-P- - ja soettaen paa
neitonen joka kirjoitti:
Joten josko herra olisi meistä se rohkeampi ja lähestyisi, kun minä junnaan samassa tilassa todennäkösesti vielä kymmenen vuoden päästä.... odotan=)Min en sinun tekojen perusteella ol oekeen vakuuttunna, sinun pittää ihan vähän rohkaistuva:)
- *vinks*
kenties minäkö;)
- Juuri......
sinä :) Hieman enemmän vastaankin saat tulla...
- "Aurinko"
Juuri...... kirjoitti:
sinä :) Hieman enemmän vastaankin saat tulla...
Olenko tumma vai vaalea?
- olet..
"Aurinko" kirjoitti:
Olenko tumma vai vaalea?
tietenkin aurinkona keltainen:)
- Jaa`a
vain sina;)
- *vinks*
vastaankin nyt itse itselleni tänne:)
En se ole minä, koska meilläpäin ei miu´uta, eikä sie, tai siukaan ole kovin tuttuja sanoja:)
Päivien piristyskin on ollut pitkään piilossa, vai olenkohan mä itse ollut piilossa? - SÄ...
*vinks* kirjoitti:
vastaankin nyt itse itselleni tänne:)
En se ole minä, koska meilläpäin ei miu´uta, eikä sie, tai siukaan ole kovin tuttuja sanoja:)
Päivien piristyskin on ollut pitkään piilossa, vai olenkohan mä itse ollut piilossa?oikein olet??:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h32721Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062541Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42239Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441855- 321443
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141433- 1761155
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011134Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201053Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81938