- - -
Olen pamahtanut paksuksi, ikävä kyllä
Täytyisi vähentää syömistä
ja liikkua enemmän
että menisi nuo viimekesäiset housut jalkaan,
sanoit niitä seksikkäiksi
Juu, silloin ne ehkä olikin, ei enää
No, mitäpä sillä on väliä
Et ole sinäkään kehumassa,
taputtelemassa pyllylle
Otan vielä yhden leivoksen suruuni
Huokaus
Taisit pitää minua pilkkana,
leikittelit kanssani?
Hitto vieköön, nyt menee koko rasia!
- - -
Heippa.
Palaillaan...
Keväänkorvalla II.
6
306
Vastaukset
- nauratti...
hhihiiihiii
nauratti tämä runo
vaikka varmaan ihan
tahattomasti..
tää vaan iski ihan
tajuntaan..
pamahtanut paksuksi,
ikävä kyllä ;)) grinnn Siis vähäks mie tykkäsin tästä:DDDD
- äitiparta
on se surullinenkin asia, oikeasti, mulle on tullu varmaan parikymmentä kiloa ylimääräistä kolmen vuoden sisällä. Näkisitpä vatsani, se ei ole mikään esteettinen näky. Tai siis hyvä ettet näe. :)
Hyvää yötä... Toivottavasti et lue tätä ennen nukkumaanmenoa, ettei tuu painajaisia äitipartaisesta miehestä mikä juoksee hyllyvän vatsan kanssa puuskuttaen perässäsi, valmiina hukuttamaan hennon olemuksesi hikiseen läskimereen?
Nyyh. äitiparta kirjoitti:
on se surullinenkin asia, oikeasti, mulle on tullu varmaan parikymmentä kiloa ylimääräistä kolmen vuoden sisällä. Näkisitpä vatsani, se ei ole mikään esteettinen näky. Tai siis hyvä ettet näe. :)
Hyvää yötä... Toivottavasti et lue tätä ennen nukkumaanmenoa, ettei tuu painajaisia äitipartaisesta miehestä mikä juoksee hyllyvän vatsan kanssa puuskuttaen perässäsi, valmiina hukuttamaan hennon olemuksesi hikiseen läskimereen?
Nyyh.Kerron sinulle yhden jutun.......
En usko tuosta montaakaan sanaa, törmäsin
sinun proffaasi yksi päivä,
etkä näyttänyt yhtään tuolta kuvaamaltasi
henkilöltä:DDDD
Että nou hätä:))- on söpöö
äitiparta kirjoitti:
Nyyh.semmonen piäni pömppis.
- ...
on söpöö kirjoitti:
semmonen piäni pömppis.
jota vois sitten pusutella
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "904219Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293203No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10939
- 134931
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770