pessimisti! Minulla on Sampopankissa sellainen tili, johon olen vähän yrittänyt säästää pahan päivän varalle. Ei siellä paljoa ole. Tarvitsin kuitenkin siirtää muuttokulujen takia sieltä toiseen pankkiin rahaa. Olisin tarvinnut siirtää vasta keskiviikkona (26.3.). Sampopankin uudistusten takia siirsin jo ennen pääsiäistä siltä varalta, ettei pankki heti toimikaan. Ja kuinka oikeassa olinkaan! Nyt sain asiani hoidettua aikanaan. Jos olisin luottanut siihen, että kaikki toimii, olisin jäänyt nuolemaan näppejäni! Onneksi Sampo ei ole pääpankkini!
Joskus on etua
siitä, että on
3
161
Vastaukset
- muitakin pankkeja
tilini oli suljettu ja pankkikortti ei toimi vieläkään. Miksi pidän rahani ulkomaalaispankissa, ihmettelen. Vaihdan pankkia ensi tilassa.
- Mielessäin
Onkohan siitä mitään etua Suomalaisille, että pankit on ulkomaalaisomistuksessa. En ole kuullut mistään siitä selostusta. Suomalaisia pankkeja ei taida olla muita kuin Op ja S-pankki.
- Mielessäin.
Onkohan siitä mitään etua Suomalaisille, että pankit on ulkomaalaisomistuksessa. En ole kuullut mistään siitä selostusta. Suomalaisia pankkeja ei taida olla muita kuin Op ja S-pankki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760