Origamipaperia mistä?

Orikammio

Hei. Ei ollut origamipaperia tarjolla tiimarissa eikä suomalaisessa kirjakaupassa. Mistään ei tahdo löytää paperia. Onko paperia mahdollista saada netistä tilaamalla? Ei edes värillisiä A4 paperia löytynyt suomalaisesta, eikä tiimarista. Vain haaleita värejä tulostuspaperina, mutta etsin kuitenkin hieman tummempia sävyjä.

7

4188

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sai Sinooperista

Jos kestää itse leikata paperin muotoon eikä ole nirsoa paksuuden kanssa, niin kunnolla värillistä "kopiopaperia" ja muita hienouksia saa korttiaskartelukaupoista.

Esimerkiksi Sinellin Basic-papereissa on varsin kirkkaitakin värejä: http://www.sinelli.fi/product_catalog.php?c=253

Jännittävää kyllä, Tiimarin kotisivujen nettikaupasta saa origamipaperia, vaikkakin vähän haaleahkoissa väreissä: http://kauppa.tiimari.fi/PublishedService?pageID=9&itemcode=39208

Jos sattuu matka Helsingin Annankadulle, voi japanilaisia ruokatarvikkeita myyvästä Tokyokan-kaupastakin käydä kysymässä: http://www.tokyokan.fi/ kertoo kaupasta lisää.

Jos omistaa väritulostimen (mustesuihku tai laser), Canonin sivuilta saa origamimalleja ja tulostettavia kuvioita, joilla voi tehdä "aitoa" toiselta puolelta valkoista origamipaperia ihan kopiopaperille tulostmalla. Ei tule yhtään ostamista halvemmalla, mutta näitä kuoseja ei Suomesta juuri saa: http://www.canon.fi/paperart/Origami/index.asp

• Nimetön
    • katsonut

kirjekuoria sisältä "sillä silmällä" . Olen itse tehnyt kirjekuorien sisäpuolista muutamia juttuja,sopivat mainiosti - kun oikeita ei ole ollut saatavilla.

• Jelah

Hyvä valikoima löytyy adlibris.com ja amazon.com. Itse olen tilannut paljon adlibriksestä.

• ORIGAMIKAMU

sinellistä ja hobbyhousesta ainakin löytyy

• fukuri

Sama ongelma. Olen aloittelija ja leikellyt valkoisesta A-4 paperista 15 /15 kokoja, josta ei kyllä koskaan saa tarkkaa ja siistiä leikkausta. Toinen ongelmani on että mistä saan hyvää opastusta taitteluun. Olen ostanut jo kaksi kirjaa mutta vaikeammat tehtävät vaatisivat kädestä pitäen opetusta. Siis onko Origami kursseja?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1924
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1670
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1276
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      63
      1192
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      998
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      893
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      886
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      862
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      820
    10. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    Aihe