Onko kellään samanlaista ongelmaa, nimittäin mua väsyttää jatkuvasti. Olen ollut ihan pienestä samanlainen, tutkimuksia on tehty mutta mitään vikaa ei ole. Nukun noin 12 tunnin unia ja silti nukun päiväunet 3 tuntia ja saatan jopa nukkua vielä toisetkin unet. Väsymys on voimakasta, se vie kaiken virran ihmisestä. Krooninen väsymyskö?
Loputon väsymystila
3
659
Vastaukset
- Minka
Luulen, että nukut jopa liikaa. Päivärytmi on ihmisen elämässä hyvin tärkeä. Jos sinua ei ole pienestä asti opetettu heräilemään ja toimimaan ihmisten aikaan, on sitä rytmiä hyvin vaikea muuttaa. Kroppasi luulee, että hereillä olo ei ole tavallista. Jolloin se yrittää väsyttää sinut sänkyyn. Sanoitko silloin lääkärille paljonko todellisuudessa nukut?
Tee viikoksi vaikka joku suunnitelma, koska heräät ja koska nukut. Max. 10 h yö- unet ja päivässä yhdet päiväunet max.30 min. Säännöllisyys on tärkeätä! Kun olet hereillä ja väsyttää suuntaa ajatuksesi muualle. Siivoa, urheile, leivo kuuntele musiikkia jne. Jos ei ala tehoamaan niin lääkärille. Apua tarvitset. - Lare
Mulla on jatkuvasti hirvee väsymys myös.
Syynä voi olla tosiaankin se, että ihminen nukkuu liikaa ja on siksi väsynyt, mutta myös esim. alhaiset / korkeat verensokerit aiheuttavat väsymystä. Jos sinua vaivaa tuo jatkuva väsymys, niin käypäs lääkärissä. Itellä esimerkiks todettiin sokerirasitustestissä sokerinsietokyvyn alenemista.
Ennen kaikkea, muista syödä hyvin ja säännöllisin väliajoin, sekä liikkua, niin väsymyskin ehkä helpottaa. - miina
Kilpirauhasarvosi ovat varmaankin tarkastettu??
Kilpirauhasen vajaatoiminta aiheuttaa juuri kuvaamasi kaltaista väsymystä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "873978Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242871No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452292- 341301
- 10889
- 131865
- 6824
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124746- 11740