tykkääkö rapumies flirtistä ja jos niin minkälaisesta?
rapumies?
3
1251
Vastaukset
- pikkis
heh ei neitsytnainen sovi ravulle alkuunkaan siit tulee vaan, valtataistelu ja itkua ,kärsimystä...
- '''''''''
perusteluita, kiitos:)?
- bxtr
''''''''' kirjoitti:
perusteluita, kiitos:)?
Rapu on tunneherkkä oikuttelija, itsekäs ja pinnallinen materialisti. Hänelle on tärkeintä oma menestys ja mahdollisen perheen menestys, ei ole juurikaan kiinnostunut muista ihmisistä kuin ehkä hyötymismielessä. Rapu määräilee, haluaa omistaa ja hallita. Neitsyt on aivan toista maata. Aluksi ihastuu ravussa ehkä juuri siihen, että tämä on vahva ja neitsyt kokee saavansa kaipaamaansa turvaa. Kuitenkin ajan myötä tuo turva katoaa, koska huomaa kuinka ailahtelevainen ja epävarma rapu lopulta on. Neitsyt on analyyttinen, järkevä ja haluaa älykkään kumppanin. Tunneoikut aiheuttavat tähänkin hankaluuksia, koska rapu ajattelee tunteella ja neitsyt järjellä. Ovat lopulta lähinnä toistensa kimpussa arvostellen ja loukkaantuen vuorotellen! Ei toimi. On varmasti eroja siinä onko kyseessä neitsytnainen-rapumies suhde vai rapunainen-neitsytmies. Mutta luulen, että ongelmia joka tapauksessa tulee!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184231Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5032360Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1421881- 771495
- 1591463
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.91274Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik34788- 106747
- 27711
Lähdetkö nainen joku päivä mun kanssa Anttilaan?
Katsomaan sisustustarvikkeita ja sit mentäisiin matkatoimistoon katsomaan matkoja?25691