Auttakaa! Olen joutumassa bulimian kouriin! Miten pääsen eroon näistä kamalista ahmimiskohtauksista, joita ajoittain tulee? En halua sairastua tähän tautiin...ellen ole jo matkalla. Tämä ahminta on minulle aika uusi ilmiö, ihan hallitsematon juttu. Oon jo puhunu ammattilaisille, mut ei se ahmintaa lopeta! Ja sit kun en yrjöö! En pysty, kun oon nössö. Pari kertaa yritin, mut just ku ois tullu, lopetin kesken. Enkä ahmi karkkii tms. vaan ihan tavallista mössöö, esim. perunaa tai mitä etee sattuu. Auttakaa, en haluu tätä!
Miten?
2
300
Vastaukset
- äläkä hae lisää (päätä etuk...
syö säännöllisin väliajoin ja riittävän usein. vaikka tosi pieniä annoksia.
tosi hyvä ettet ole oksentanut! älä koskaan yritäkään. ensimmäistä kertaa ei saisi tulla, vaikka ei uskoisi, siihen jää _todella_ helposti koukkuun.
syö salaattia ja juo vettä ennen ruokailua. kyllä se siitä. :) - ``iiti``
heip! nälkä, elimistön puutetila tai vastaava ajaa sinut ahmimaan. uskon että säkin oot kuullu tuhansia kertoja siitä, kuinka ruokarytmin tulisi olla säännöölinen ja ruokaa tulisi syödä sopivasti, ei liikaa eikä liian vähän. mutta se vaan sattuu pitämään paikkansa. kun syö kunnolla ja tasaisin väliajoin, ei tule samanlaista ahmimishalua ja syömisiään pystyy kontrolloimaan paremmin. itse en uskonut tähän kunnes sain tahdonvoimaa kokeilla. se toimii!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h452929Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062701Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv362419- 322014
Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501918Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151529- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1051225- 1771193
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731050