Eli mulla on sellainen ongelma, että kannettavani (Acer Travelmate 3010) ei löydä langatonta verkkoa. Mulla on Elisan liittymä ja modeemi Telewell TW-EA510, ja yhteys toimii moiteettomasti,kun käytän nettipiuhaa. Kannettava ei kuitenkaan löydä langatonta verkkoa, enkä siis voi ottaa piuhaa pois. Langaton verkko kyllä löytyy jollakin muulla laitteella esim. kännykällä. Onko siis kannettavassani voinut mennä joku asetus väärin, minkä vuoksi kone ei tunnista langatonta yhteyttä? Osaako joku neuvoa, miten asian voi korjata? Kanettavassa on etupaneelissa Wlan näppäin, jonka olen laittanut asennusvaiheessa päälle, joten se ei ole ongelmana.
Kiitos avusta!
Voiko kannettavan Wlan toiminto "hajota"
7
2088
Vastaukset
- Toivo_Isänmaa
Painin par'aikaa saman ongelman kanssa. Aiemmin toimi kaikin puolin OK, enää ja juuri nyt ei. Langallisena toimii. Liittymä on Elisan -> herää kyllä kysymys, että voisiko ongelma liittyä jotenkin liittymään?
- Toivo_Isänmaa
Jatkona edelliseen viestiini:
Tarkistin nyt ja WLAN toimii moitteettomasti toisessa käyttöpaikassani, jossa Welhon liittymä. Molemmissa samanlainen Wippies WifiBox. Elisan liittymän alla WLAN ei toimi vaikka yhteys langallisena toimii. Valot boxissa OK ja komentokoodilla tunnistaa.
Elisan liittymän ongelma?
- huclebery
Täältä löydy tietoa alkuhätään.
http://tuki.elisa.fi/asiakastuki/Attachments/Telewell_TW-EA510.pdf- huclebery
Itselläni myös Elisan liittymä, reititin Speedstream 6515 ja kaikki toimii mainiosti, saatuani asianmukaiset käyttöönotto-ohjeet.
- jee
näiden ohjeiden mukaan olen toiminut, mutta langatonta verkkoa ei löydy. Olen soittanut Elisan asiakaspalveluun ja yrittänyt asentaa yhteyttä heidän ohjeiden mukaan, mutta ei auta.
- jee
ohjeiden mukaan olen toiminut, mutta langatonta verkkoa ei löydy. Olen soittanut Elisan asiakaspalveluun ja yrittänyt asentaa yhteyttä heidän ohjeiden mukaan, mutta ei auta.
- Toivo_Isänmaa
jee kirjoitti:
ohjeiden mukaan olen toiminut, mutta langatonta verkkoa ei löydy. Olen soittanut Elisan asiakaspalveluun ja yrittänyt asentaa yhteyttä heidän ohjeiden mukaan, mutta ei auta.
Joko wlanisi toimii, jee?
Itselläni alkoi tänään pelittämään taas ilman mitään omia toimenpiteitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse814620Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093837Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1763627Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.632062Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.781268- 1281125
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1401050- 49979
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä26891