♥
liukkailta
rantakiviltä
kunnioittavin
katsein, kuumottavin
poskin, ihailen
villinä myrskyävää
tummanpuhuvaa merta
käännän kasvot
vastatuuleen, tunnen
vaahtopäisten laineiden
rantaan törmätessään
ilmaan heittämät
suolaiset vesipisarat
kasvoillani
tunnen oloni
turvalliseksi
hypellessäni
rantakivillä
ei haittaa vaikka
jalka lipsahtaa
kivikossa, putoanhan
vain silloin veresi
kuohuihin
niiden mukana
tyyntymään
kunnes taas
myrsky nousee
♥
myrsky nousee .
6
216
Vastaukset
- vaudevau
Runo on tehdyn tuntuinen, lauserakenne liian lyhyttä. Uusia kielikuvia runossa ei ole, lukija sivuuttaa runon sen vuoksi nopeasti mitäänsanomattomana. Kansanomainen ilmaisu "ei haittaa", haittaa tuttuudellaan liikaa.
- padme_amidala
..poikkeuksellisesti viljelin vähän pilkkuja runooni, mutta pisteitä en näe siinä jakamassa runoa lauseiksi. Kaiken mitä kirjoitan, kirjoitan rekatulla nikilläni. Tällöin lukijan on helpompi jättää ne väliin. Minua "ei haittaa" negatiivinen palautteesi, olen vain harrastelijakirjoittaja.
Sinä olet joutunut nyt sitten tämän oopperan kummituksen jahtaamaksi???:((
Minä pidin tästä.
Kummituksille tehdään sama kuin Ikelle....... Potkis, perkules!:))
vai mitä Padme?- padme_amidala
..motiivia moiseen kirjoitteluun, vai onko sitä edes. No enempi vaan kirjoitan, jos tulee negatiivisia kommentteja, onhan se nähty ennenkin.
Mukavaa illanjatkoa sinulle : )
- lindalinda1
ja miellyin ehkä siksi, että meriaiheiset runot
ovat aina olleet mieleeni. Itsekkin olen monissa
runoissani käyttänyt sitä elementtinä, sopii eri-
tyisen hyvin rakkausrunon tunnevertauksiin.
Mielestäni tämä runosi kulkee erityisen kuvaa-
vasti alusta loppuun. Ei turhaa, ja rakkauden
myrskyävä meri on äärettömän hyvin kuvattu.- padme_amidala
..tuo meri pälkähti päähän ja vaikea on aihetta vaihtaa, jos se on istuutunut näppäimistölle odottamaan. Kiitos sanoistasi : )
Runollista illanjatkoa sinulle : )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei153715Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1261434- 931288
Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli2871187Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi591153Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk721110- 441045
Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253951- 86875
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?48818