pahoillani, että sanoin sinulle niin ilkeästi :( Oikeasti halusin vain jutella kanssasi. Halusin jutella niin paljon, että sydän murtuu
Niin pahoillani.
8
3275
Vastaukset
- sitten
sanoit toiselle?
- kamalaa ja
ilkeää mitä en tarkoita. Ja nyt hän varmasti vihaa minua sydämensä pohjasta :( Tuskin voi sietää minua enää edes mielessään :( Käperryn tähän ja kuolen
- jos....
kamalaa ja kirjoitti:
ilkeää mitä en tarkoita. Ja nyt hän varmasti vihaa minua sydämensä pohjasta :( Tuskin voi sietää minua enää edes mielessään :( Käperryn tähän ja kuolen
kirjoitat uudelleen jotain parempaa
- uskaltaisinkin :(
jos.... kirjoitti:
kirjoitat uudelleen jotain parempaa
Toista vaan tuskin oikeasti kiinnostaa kuulla minusta mitään, sen sentään tajusin jo. Ja ainakaan nyt ei :(
Huoh, tällaista tämä elämä on.
:´( - tähän väliin, ja kysyä,
uskaltaisinkin :( kirjoitti:
Toista vaan tuskin oikeasti kiinnostaa kuulla minusta mitään, sen sentään tajusin jo. Ja ainakaan nyt ei :(
Huoh, tällaista tämä elämä on.
:´(että oletko nyt ihan varma ? Monesti, kun tunteita on paljon, voi vahingossa sekoittaa jotakin. Sanoiko jotakin sellaista, kirjoittiko siihen suuntaan, ..mistä päättelet ? Entäs, jos toisenkin ajatukset olisivat sekaiset ?
- kirjoitti jotain
tähän väliin, ja kysyä, kirjoitti:
että oletko nyt ihan varma ? Monesti, kun tunteita on paljon, voi vahingossa sekoittaa jotakin. Sanoiko jotakin sellaista, kirjoittiko siihen suuntaan, ..mistä päättelet ? Entäs, jos toisenkin ajatukset olisivat sekaiset ?
sellaista, mistä sen voi tulkita :( Miksei toinen sitten halua puhua ollenkaan, edes sekaisin ajatuksin. Kaikki on menetetty jo. :(
- jokunen.
jos olisit joskus selventänyt tunteitasi jälkeenpäin. Jos vielä kertoisit mitä nyt tunnet.
Jos edes tulevaisuudessa joskus kertoisit
Ei minua loukkaa mikään muu kuin puhumattomuus.
Osaan antaa anteeksi ja pyytäisin anteeksi
en tiedä sinusta mitään muuta kuin että et pidä minusta- tähän oikein
vastaisin? Mietin kovasti, että mitä haluat tähän vastattavan?
Vaikka tuskin olet hän jos et muuta tiedä kuin tuon, jos et koskaan ole muuta tietänyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166040Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334137- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2552083Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441846- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569