pahoillani, että sanoin sinulle niin ilkeästi :( Oikeasti halusin vain jutella kanssasi. Halusin jutella niin paljon, että sydän murtuu
Niin pahoillani.
8
3309
Vastaukset
- sitten
sanoit toiselle?
- kamalaa ja
ilkeää mitä en tarkoita. Ja nyt hän varmasti vihaa minua sydämensä pohjasta :( Tuskin voi sietää minua enää edes mielessään :( Käperryn tähän ja kuolen
- jos....
kamalaa ja kirjoitti:
ilkeää mitä en tarkoita. Ja nyt hän varmasti vihaa minua sydämensä pohjasta :( Tuskin voi sietää minua enää edes mielessään :( Käperryn tähän ja kuolen
kirjoitat uudelleen jotain parempaa
- uskaltaisinkin :(
jos.... kirjoitti:
kirjoitat uudelleen jotain parempaa
Toista vaan tuskin oikeasti kiinnostaa kuulla minusta mitään, sen sentään tajusin jo. Ja ainakaan nyt ei :(
Huoh, tällaista tämä elämä on.
:´( - tähän väliin, ja kysyä,
uskaltaisinkin :( kirjoitti:
Toista vaan tuskin oikeasti kiinnostaa kuulla minusta mitään, sen sentään tajusin jo. Ja ainakaan nyt ei :(
Huoh, tällaista tämä elämä on.
:´(että oletko nyt ihan varma ? Monesti, kun tunteita on paljon, voi vahingossa sekoittaa jotakin. Sanoiko jotakin sellaista, kirjoittiko siihen suuntaan, ..mistä päättelet ? Entäs, jos toisenkin ajatukset olisivat sekaiset ?
- kirjoitti jotain
tähän väliin, ja kysyä, kirjoitti:
että oletko nyt ihan varma ? Monesti, kun tunteita on paljon, voi vahingossa sekoittaa jotakin. Sanoiko jotakin sellaista, kirjoittiko siihen suuntaan, ..mistä päättelet ? Entäs, jos toisenkin ajatukset olisivat sekaiset ?
sellaista, mistä sen voi tulkita :( Miksei toinen sitten halua puhua ollenkaan, edes sekaisin ajatuksin. Kaikki on menetetty jo. :(
- jokunen.
jos olisit joskus selventänyt tunteitasi jälkeenpäin. Jos vielä kertoisit mitä nyt tunnet.
Jos edes tulevaisuudessa joskus kertoisit
Ei minua loukkaa mikään muu kuin puhumattomuus.
Osaan antaa anteeksi ja pyytäisin anteeksi
en tiedä sinusta mitään muuta kuin että et pidä minusta- tähän oikein
vastaisin? Mietin kovasti, että mitä haluat tähän vastattavan?
Vaikka tuskin olet hän jos et muuta tiedä kuin tuon, jos et koskaan ole muuta tietänyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 162356
- 441261
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70897Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää135828- 45821
- 59797
- 42766
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44735Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164722Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130673