siis auttakaa typerää ihmistä, joka ei ollenkaan osaa tehdä kotisivuja. siis, oon tehnyt kotisivut city.fi:n valmiilla kotisivugeneraattorilla, mut kuvat puuttuu. osaako kukaan siis sanoa mulle, että miten niitä kuvia sinne sivulle saa? (todella tietokonetietämätön)Kiitos!
Miten kuvia sivuille?
homepage-friikki
1
151
Vastaukset
- tikkari
En tiedä kyseisestä palveluntarjoajasta, omat kotisivuni olen siirtänyt omalta tietokoneeltani nettiin kuvineen kaikkineen. Eli kuvat, jotka haluat pitäisi saada siirettyä sinne sivustollesi, kai siellä palveluntarjoajalla on jokin ohjelma, jolla niitä voi siirtää? Luulisi, että siellä nyt on jotain opastusta, miten kuvat sinne saa siirrettyä. Jos et saa, niin vaihda kotisivutilasti esim. angelfireen, josta saa ilmaista kotisivutila (mainoksien kera), ja sinne saat siirrettyä kotisivut omalta koneelta ilman mitään erityisiä ohjelmia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1014507Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293343No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 361388
- 341183
- 371116
- 131064
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872