Hmm. Kuukautiset myöhässä jo yli viikon. Epäilen ensisijaisesti stressiä tai jopa jotain sairautta, ja koska ovat yleensäkin olleet hieman epäsäännölliset aion vielä vähän odotella ennen lisätutkimuksia.
Teknisestihän on aivan mahdotonta että olisin raskaana, mutta koska kuulemma kaikenlaista tapahtuu haluaisin jakaa mietteeni kanssanne: Edellisen kerran harrastanut seksiä joulukuussa, sen jälkeen jo paritkin menkat (tai sen tapaiset?) jotka tosin käyttäytyivät kovin ihmeellisesti jopa minulle: "väärän" pituiset, ei missään mielessä oikeassa ajassa, koostumuskin erilainen jne.
Toisaalta tapahtuu tällaista:
1)menkkoja ei nyt näy eikä kuulu ja tämä viikon ylitys jo minullekin epätavallista
2)olen yrittänyt hoikistua tässä jonkin aikaa ja siinä onnistunutkin joitakin kiloja, mutta nyt olenkin päinvastoin lihonut useamman kilon (tullut takapakkia ennenkin muttei sentään näin paljon) lyhyen ajan sisällä (2vk-kk) ja painan enemmän kuin aloittaessani=koskaan! (en ole syönyt sen ihmeellisemmin kuin ennenkään tai unohtanut liikkumista)
3)olen todella väsynyt ja ulkoillessakin vauhti kovasti hidastunut
4)ramppaan kaiken aikaa vessassa
5)viimeaikoina ollut pientä lämpöä tämän tästä, ties kuinka monta päivää putkeen (yleensä jos kuumetta sitä on paljon enemmän ja menee ohi muutamassa päivässä. en muutenkaan yleensä ole kipeä)
6)tuolloin joulukuun tapahtumien jälkeen olin muutaman viikon todella pahoinvoiva. jäi jouluruokakin lähes koskematta. myös mieltymys ihmeelliseen ruoka-aineyhdistelmään jota en koskaan ennen ole tullut ajatelleeksi, itseasiassa luulin inhoavani yli kaiken ananasta!
Eli? Todella stressaantunut? Sairas? Raskaana kaikesta huolimatta?
Raskaana? Todellakin teknisesti mahdotonta! Vai?
Lapseton 25v
2
460
Vastaukset
- se selviää :)
Täältä et löydä vastausta kysymykseesi. Kipin kapin apteekkiin ostamaan raskaustesti.
- Lapseton 25v
Tiedänhän minä sen :) Jaoin vain mietteitäni ja halusin kai vain kuulla ettei ole mahdollista. Tai että on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial131703Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1391697Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2891286Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221088Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2101066- 285965
- 130962
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3905Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49878- 10875