Eksyin tänne

Ihan muuten vain

Eksyin palstalle (uusimmat viestit). Oikeastaan minulla ei ole mitään, en viitsi edes lukea viestejä. Se vain, että jos minulla on joku hyvä puoli, niin se on että en ole kateellinen. Jostain syystä ajattelin, että kerronpa sen.

Kun mielestäni ei tarvitse olla kateellinen kenellekään. Me itse luomme omat juttumme ja ajattelemme mikä on tärkeää meille itselle ja mitä itse arvostamme. Olen itse täysin onnellinen niine elinehtoineen, joita minulla on.

Ja että se on vaan kehitystä. Just nyt on näin, mutta minä itse voin vaikuttaa siihen miten on sitten. Itse olen kotoisin erittäin köyhistä olosuhteista, mutta olenpa pärjäillyt niin, että on talot ja olen itse tyytyväinen elämääni. Kiitos, että sain käyttää puheenvuoron!

5

586

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • en..

      ole koskaan ollut kateellinen kenellekkään. Tuntuu niin hölmöltä kun monet sitä ovat, jopa minulle.


      Mitä näiden rääväsuiden mielessä oikein liikkuu. No kun ei ole tyytyväinen omaan elämäänsä, jostakin lapsellisesta, mulle kans syystä. Haluttais näyttää paremmilta, varakkaimilta mitä oikeasti on ja sitten kun ei näytetä, yritetään leimata kateuden kohde, keinolla millä hyvänsä.


      MULLE KANS!!!! ET MÄ VOIN NÄYTTÄÄ OLEVANI PAREMPI KUIN TUO!!! ET MÄ SAISINKIN TON KATEELLISEKS MULLE!!! JA SIT MÄ VOISIN OLLA, NOKKA PYSTYSSÄ!!!

      Se on heidän sairas mottonsa, jota eivät osaa edes peitellä...


      Kateellinen on joko kateellinen, tai sitten helvetin leuhka, mikäli kateellinen rikastuu. Kumpi siis parempi. Helvetin leuhka, vaiko kateellinen.

    • Kakkiainen

      Olen kanssasi täysin samaa mieltä. Kateellisia ihmisiä silti aina vain löytyy. Eräs ystäväni kuuluu näihin, ja olen viime aikoina alkanut pohtia sitä, onko hän edes ystävä. Ystävänhän ei pitäisi olla vahingoniloinen vastoinkäymisistä, mutta tämä ihminen ei riemuaan pysty peittelemään, jos kuulee että minulle on tapahtunut jotain ikävää.
      Vaikka yrittää olla välittämättä, aina se pahalta tuntuu..

      • ettei ole

        koskaan ollut kateellinen, VALEHTELEE! Ja minun mielestäni se kertoo vain siitä, kuinka herkkä ja vaikea asia juuri kyseiselle henkilölle kateus on.

        Eräs viisas on sanonut, että kaiken viisauden alku on tosiasioiden tunnustaminen:)


      • useimmiten
        ettei ole kirjoitti:

        koskaan ollut kateellinen, VALEHTELEE! Ja minun mielestäni se kertoo vain siitä, kuinka herkkä ja vaikea asia juuri kyseiselle henkilölle kateus on.

        Eräs viisas on sanonut, että kaiken viisauden alku on tosiasioiden tunnustaminen:)

        Oot ihan oikeessa, ilmeisesti ne, jotka eivät tunnusta kadehtivansa, ovat todella ylpeitä ihmisiä. Olen tavannut tällaisia, jotka eivät missään tapauksessa myönnä kadehtivansa, mutta käytännössä esim. työpaikoilla osoittavat niin monella tapaa, että ovat varsinaisia kateuden pesiä.Tällaiset ihmiset esim. tekevät kaikkensa, ettei toinen vaan millään tavoin menesty tai saa kiitosta tms., koska he kokevat itsensä täysiksi nolliksi, jos toista kehutaan vähänkään.


      • ystäväsi?

        mulla oli aikoinaan saman tyyppinen ns. ystävä...mutta vaikka oltiin vuosia todella kavereita huomasin juuri noita piirteitä ja sit meikä laihdutti 18 kg...niin sillon repesi tää ns. kaveri ihan siitä tuli niin kamala ja alko sitten ittekki ja minä paljon sitä jelpinkin siinä hommassa ja neuvoin mutta kyllähän se sit laihtukin todella paljon mutta liho takas ja sit alko ns. meikäläisen piinaaminen.. ja kaikenlainen ns. mikään ei ollu niiku ennen ja sitten se alko mennä jatkuvaksi tappelemik´seksi ja päätös tuli että SE YSTÄVYYS LOPPU ja oikeestaa on ollu paljon parempi näin ...pääsee vähemmällä mutta varoitan sinua ...jotain se sulta KADEHTII jos sun vastoinkäymiset on sen ilon aihe...ei oikea ystävä toisen vastoinkäymisistä riemuitse...ei todellakaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1605
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      29
      1319
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      64
      1224
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1122
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      28
      1056
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1046
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      11
      1036
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1001
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      2
      996
    Aihe