TARPEEKSI? MINULLA EI OLE VARAA OMAAN JA TAKAMUS ALKAA OLLA SAANUT TARPEEKSEEN VUOKRANMAKSUA.
JOS KIUKUTTELEN ETTÄ ON LIIAN KALLISTA EIKÄ OLE VARAA OSTAA OMAA NIIN ROMAHTAAKO? KIITOS.
LASKEVATKO HINNAT JOS
7
254
Vastaukset
- sen huomaa:
Liha alkaa olla kypsää. Herkullinen kinkun tuoksu leviää...
SYÖMÄÄN!! =D- Salettiin!
Printtaa mainitsemiasi avauksia mukaan asuntonäytölle ja sano että ne osoittavat laman tulleen. Ennen kuin huomaatkaan, saat asunnon puoleen hintaan. On vain vähäinen riski, että sinut passitetaan pehmustettuun huoneeseen, ja se riski kannattaa ottaa.
- pehmustettukin huone
Salettiin! kirjoitti:
Printtaa mainitsemiasi avauksia mukaan asuntonäytölle ja sano että ne osoittavat laman tulleen. Ennen kuin huomaatkaan, saat asunnon puoleen hintaan. On vain vähäinen riski, että sinut passitetaan pehmustettuun huoneeseen, ja se riski kannattaa ottaa.
joten tuhnuanaalikko voittaa aina
- odottelen
kun siellä päässä alkaa hillot loppumaan,ja sitten alkaa todellinen kiukuttelu kun alkaa tarjoukset sinunkin jakomäen läävästäsi.
- kunnes...
viranomaiset korjaavat sinut eritteidesi keskeltä. Olet jo tuhonnut loppuelämäsi pelkuruudella, olisi E-H-K-Ä kannattanut ostaa aikanaan oma.
- ajoissa.
kunnes... kirjoitti:
viranomaiset korjaavat sinut eritteidesi keskeltä. Olet jo tuhonnut loppuelämäsi pelkuruudella, olisi E-H-K-Ä kannattanut ostaa aikanaan oma.
Toivottavasti juuri sinun kämppäsi...
- mutta...
ajoissa. kirjoitti:
Toivottavasti juuri sinun kämppäsi...
et ole ainoa joka sitä kadehtii =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057