odottamaan VVO:n asuntoa, jos esimerkiksi on hakenut maaliskuun viimeisinä päivinä tai viimeisellä viikolla? kannattaako kysellä puhelimitse heiltä väliaikatietoja? milloin voi alkaa olettaa että tiettyyn asuntoon ei ole päässyt jos sanotaan että asunto vapautuu esimerkiksi 1.5.? eli milloin viimeistään he ovat ottaneet yhteyttä jos on joku tietty päivämäärä ollut milloin asunto vapautuu, viikko, kaksi, kolme...? t. kaikesta tiedosta tai esimerkeistä kiitollinen
VVO:n vuokra-asunnoista kysyisin
6
2812
Vastaukset
kannattaa soittaa ja kysyä suoraa onko paikka vapaa vielä
vvo on alkanut nostamaan joka vuosi vuokrien hintoja ainakin tällä alueella... joten yksityinen voi olla parempi kuin vvo- seuranneena!
Asun Keski-Suomessa. Kaksi kaupunkia lähekkäin, välimatkaa noin 40 km. Asuin toisessa kaupungin vuokra-asunnossa (jonka pitäisi olla sieltä halvimmasta päästä). Kyllästyin tämän kaupungin olemattomiin terveyspalveluihin ja muutin siihen toiseen kaupunkiin VVO:n vuokra-asuntoon. Tarkemmin vuokria tutkiessani, tässä VVO:n talossa oli halvemmat vuokrat kuin siinä toisen kaupungin vuokrataloissa. Sitä paitsi nyt on kaikilla vuokranantajilla vuokrat nousseet huomattavasti, jos et ole sattunut huomaamaan! Myös yksityiset. Olen seurannut myös yksitysten pyytämiä vuokria tällä uudella asuinpaikkakunnallani. Esimerkiksi tälläinen asunto 2 h keittiö, jossa asun (siis VVo) maksaa minulle alle 350 euroa kk. Yksityisellä vastaava olisi ollut 595 euroa!
- miten kauan joutuu
seuranneena! kirjoitti:
Asun Keski-Suomessa. Kaksi kaupunkia lähekkäin, välimatkaa noin 40 km. Asuin toisessa kaupungin vuokra-asunnossa (jonka pitäisi olla sieltä halvimmasta päästä). Kyllästyin tämän kaupungin olemattomiin terveyspalveluihin ja muutin siihen toiseen kaupunkiin VVO:n vuokra-asuntoon. Tarkemmin vuokria tutkiessani, tässä VVO:n talossa oli halvemmat vuokrat kuin siinä toisen kaupungin vuokrataloissa. Sitä paitsi nyt on kaikilla vuokranantajilla vuokrat nousseet huomattavasti, jos et ole sattunut huomaamaan! Myös yksityiset. Olen seurannut myös yksitysten pyytämiä vuokria tällä uudella asuinpaikkakunnallani. Esimerkiksi tälläinen asunto 2 h keittiö, jossa asun (siis VVo) maksaa minulle alle 350 euroa kk. Yksityisellä vastaava olisi ollut 595 euroa!
taidanpa soittaa sinne ja kysyä tilannetta!kerron sitten kun löydän asunnon!
- asukkinen
miten kauan joutuu kirjoitti:
taidanpa soittaa sinne ja kysyä tilannetta!kerron sitten kun löydän asunnon!
kannattaa soitella ite sinne vvo:lle päin aina välillä ja kysellä. ne ei sieltä ite soita sulle, ja jos soittaa niin se on suorastaan ihme! eli katot vvo:n sivuilta vaikka jonkun asunnon joka on vapaana tai vapautumassa ja soitat vvo:lle josko olis vielä saatavilla ja sovit näytön. jos asunnossa asuu vielä joku niin vvo:lta saat yhteystiedot ja soitat asunnon nykysille asukeille ja sovit heidän kanssaan koska voit mennä katsomaan. ja jos on hyvä asunto jonka haluat, niin heti soitat vvo:lle että sinä otat asunnon.
kyllä vvo on rahallisesti edullinen: meillä 74neliöinen kolmio ja vuokra vaan 580e johon kuuluu vesi ja sähkö.
vvo on mun mielestä senkin takia ihan hyvä asunto jos ei ole paljoa pistää rahaa siihen vuokratakuuseen koska jos on luottotiedot kunnossa niin maksat 250e vuokratakuun ja ekan kuun vuokran. yksityisillä kun usein on se kuukauden tai parin takuuvuokra ja siihen päälle maksat vielä ekan kuun vuokran eli rahaa menee. - juuri muuttanut
asukkinen kirjoitti:
kannattaa soitella ite sinne vvo:lle päin aina välillä ja kysellä. ne ei sieltä ite soita sulle, ja jos soittaa niin se on suorastaan ihme! eli katot vvo:n sivuilta vaikka jonkun asunnon joka on vapaana tai vapautumassa ja soitat vvo:lle josko olis vielä saatavilla ja sovit näytön. jos asunnossa asuu vielä joku niin vvo:lta saat yhteystiedot ja soitat asunnon nykysille asukeille ja sovit heidän kanssaan koska voit mennä katsomaan. ja jos on hyvä asunto jonka haluat, niin heti soitat vvo:lle että sinä otat asunnon.
kyllä vvo on rahallisesti edullinen: meillä 74neliöinen kolmio ja vuokra vaan 580e johon kuuluu vesi ja sähkö.
vvo on mun mielestä senkin takia ihan hyvä asunto jos ei ole paljoa pistää rahaa siihen vuokratakuuseen koska jos on luottotiedot kunnossa niin maksat 250e vuokratakuun ja ekan kuun vuokran. yksityisillä kun usein on se kuukauden tai parin takuuvuokra ja siihen päälle maksat vielä ekan kuun vuokran eli rahaa menee.Meillä kyllä tuo vuokratakuu oli 2 kk:n vuokra ja sitten tuo ensimmäinen vuokra siihen päälle eli aika kallista oli (1800 euroa). Asun itse Vantaalla, onkohan muualla eri käytäntö? Muutin vanhempieni kanssa viime viikolla ja eilen laitoin oman hakemuksen VVO:lle, toivottavasti saisi pian oman asunnon! :)
- 250€
juuri muuttanut kirjoitti:
Meillä kyllä tuo vuokratakuu oli 2 kk:n vuokra ja sitten tuo ensimmäinen vuokra siihen päälle eli aika kallista oli (1800 euroa). Asun itse Vantaalla, onkohan muualla eri käytäntö? Muutin vanhempieni kanssa viime viikolla ja eilen laitoin oman hakemuksen VVO:lle, toivottavasti saisi pian oman asunnon! :)
Itsekin haen Vantaalta VVO:n kämppää, ja juuri soittaessani vielä varmistin, että vuokratakuu on 250€, mikäli on luottotiedot kunnossa.
Noista näytöistä. Kyselin yhtä kämppää, sanoivat, ettei järjestä mitään näyttöjä halukkaille, vaan vasta kun sitä tarjotaan sinulle, saat mennä katsomaan ja päätät sitten, otatko asunnon vai et.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.1282281Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n592202Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501875EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa
Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt431511Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan951437- 941407
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191171Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men661170Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311170- 691030