kaikki lessut työpaikalla ahneita oman edun tavoittelioita t. itse sen momeen otteeseen kokenut
te ootte
7
430
Vastaukset
- Kunnan töissä
...uskovaiset olette työpaikkakiusaajia. Tutkimukset kertovat, että ev. lut kirkon alaisissa työpaikoissa on enemmän työpaikkakiusaajia kuin muissa maallisissa työpaikoissa.
"Luterilainen" ei edes huomaisi toisten oman edun tavoittelua, ellei hän itsekin tavoittelisi omaa etuaan, mutta joutuisi (katkerana) toteamaan jäävänsä toiseksi etujensa hoidossa.
Tasan ei käy onnen lahjat, sanotaan.- Yökyöpeli
Otappa huomioon, että suomessa on yli 90% väestöstä ev.lut. kirkkoon kuuluvia ja seurakuntia on paaaaaaaaaaaljon
- Rani
Yökyöpeli kirjoitti:
Otappa huomioon, että suomessa on yli 90% väestöstä ev.lut. kirkkoon kuuluvia ja seurakuntia on paaaaaaaaaaaljon
suomalaisista kuuluu nykyään Ev.lut. kirkkoon.
Kristittyihin yhteisöihin yhteensä runsas 90%. - Kunnan töissä
Yökyöpeli kirjoitti:
Luuletko, etten ole siitä tietoinen, että luterilaisia on paaaaaaaaljon. Aika paaaaaljon on myös lestadiolaisia, varsinkin aktiiviuskovissa.
Siitäkin olen tietoinen, että lestadiolaiset ovat MYÖS luterilaisia. Kun ei näihin typeriin yleistyksiin kohdistamani iva mene perille, niin ei mene.
Typeryydelle en jaksa nauraa.
- yks vaan
Eiköhän jokainen voisi tässä asiassa katsoa omaan napaansa. Eikö jokainen ihminen ole pohjimmiltaan aika itskäs ja tilaisuuden tullen pyrkii tavoittelemaan omaa etuaan. Ei se mielestäni ole mitenkään uskosta riippuvainen. Itse olen ainakin yrittänyt elää niin, että ajattelen myös muiden etua ja hyvinvointia, mutta kyllä välillä saa pettyä itseensä.
- Pannari
Olen itsekin lestadiolainen, ja olen kyllä huomannut, että lestadiolaiset tavoittelee yhtä paljon omaa etuaan kuin muutki. Tietty esim. opiskellaan yleensä sen takia, että Jumala kehottaa ihmistä tekeen työnsä kunnolla jne...
- Aino U
Olen luterilainen. Hävettää että luterilaisen kirkon jäsenet voivat päästellä tuollaisia sanoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h32721Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062521Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42239Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441855- 321443
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141433- 1761155
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011134Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201043Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81938