Tiedän kyllä
mitä on olla haluttu
kaivattu
ja päiväunien hekumallinen Afrodite.
Mutta kaikkea tuota paremmin
tunnen ja koen hiljaisuuden
rikki revityn sieluni haavat
demonien ilkkuvissa öissä.
Raahaan itsessäni arkea aamusta iltaan
olematta edes läsnä
kuron eilisen unelmista illuusion
silti toivoen herääväni todellisuuteen.
Väkevien otteiden puristukseen
jossa minut suomu suomulta avattaisiin
viimein korvieni saada kuulla
” Sinä olet sittenkin enemmän ”
Odotuksessani
10
493
Vastaukset
- tomppa2006
...joka huokuu runostasi...
Tämän runon kirjoittaja on vahva nainen!- lindalinda1
taitaa paremminkin olla heikkous, joka runoni ri-
veillä huokaa. Vahvuudesta en tiedä, mutta teks-
tini ehkä on sitä.
Kiitos.
- *runo64*
..kulkee jonkun elämän jakson halki
tuntematta mitään tai olematta läsnä
ja katsoo itseään arkisuutta hoitamassa.
aistillinen ja hehkuva sinä(jousimiesnainen)
tarvitsee intohimoista rakkautta
ja käsiä jotka avaavat sinua vaate vaatteelta
ja lopulta sanoen:"sinä olet sittenkin enemmän"
kyllä olet kirjoittanut mahtavan runon,
todella voimakkaan,
pidin ja tykkäsin todella paljon!!!- lindalinda1
Olet pohdiskellut runoni sisältöä melkoisen tark-
kaan sanoisin, se miellyttää minua. Kertoo siitä
ettei runoa ole luettu vain oikolukuna, vaan että
sen sanomaan on perehdytty.
Hehkuva-sanalla minua tuskin enää voi nimittää,
aistillinen - en osaa sanoa oikeastaan siihenkään
mitään. Jouskariluonne on kyllä impulsiivinen ja
rakkauselämässään intohimoinen, se on totta.
Mitä avaamiseen tulee, se on hyvin pitkälle sitä
mitä runooni olen sisällyttänyt.
Mahtavuudesta en osaa sanoa, niin kuin yleensä-
kään omista runoistani - sielun syvyydestä kir-
joitettuja säkeitä kaikki.
Kiitos Sinulle, olet perusteellinen kommentoin-
neissasi.
- *padme_amidala*
..saada laitettua palautetta upeaan runoosi. Vaikuttava teos jälleen kerran. Upeata sanojen käytttöä.
Kiitos antoisasta lukuhetkestä : )- lindalinda1
ei ole viimeisen viikon aikaan taitanut toimia
vielä päivääkään normaalisti, ongelmia tuntuu
piisaavan päivästä toiseen.
Sinunkin sanasi hivelevät heikkoa itsetuntoani
kummasti. Vaikka koskaan ei omissa runoissaan
tunnu onnistuvan, niin onhan se balsamia haavoil-
le jos joku kehuu.
Kiitos Padme, Sinullehan se kuuluu.
harmaan arjen hukuttamat haaveet
liian raskaat kivireet
joita on raahattu iäisyys
liika hiljaisuus
joka riuhtoo arvet
auki päivittäin
Sinulla on se...
valta
minun ylitseni
tiesitkö sen
******************
Vahvaa Lindaa,
menee talteen:)- lindalinda1
tunnet ja elät kanssani myötä.
Mahtava vastaruno, todella !
Kiitos Mari, älä irrota kädestäni - tarvitsen
Sinut.
- Flau
1. Universaali himo
2. Itsetutkiskelu/itsesyytökset
3. Ratkaisumalli (kieltämättä käytän sitä itsekin).
4. Lopputulos/itsetutkiskelun päätös ja omanarvontunto- lindalinda1
vallan ihanaa, että olet perehtynyt runooni noin
hiivatin tarkasti - analysnoinut sen juurta jak-
sain. Olet niin oikiassa kuin vain voi olla, juur
tuota kaikkea runoni on.
Ei meinaa taas näin aamusta aivot toimia mukana
ollenkaan alle 5:n tunnin unien jälkeen, ja pää
on kuin Haminan kaupunki. Mutta erehdyt jos luu-
let, että syy on alkkomaholi, ei. Syyt ovat aivan
muualla.
Kiittäen kommentoinnista, Sinä harvinainen vie-
railijani.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531389- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231198- 1391025
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten336829Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50633Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602