Odotuksessani

Tiedän kyllä
mitä on olla haluttu
kaivattu
ja päiväunien hekumallinen Afrodite.

Mutta kaikkea tuota paremmin
tunnen ja koen hiljaisuuden
rikki revityn sieluni haavat
demonien ilkkuvissa öissä.

Raahaan itsessäni arkea aamusta iltaan
olematta edes läsnä
kuron eilisen unelmista illuusion
silti toivoen herääväni todellisuuteen.

Väkevien otteiden puristukseen
jossa minut suomu suomulta avattaisiin
viimein korvieni saada kuulla

” Sinä olet sittenkin enemmän ”

10

493

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tomppa2006

      ...joka huokuu runostasi...

      Tämän runon kirjoittaja on vahva nainen!

      • lindalinda1

        taitaa paremminkin olla heikkous, joka runoni ri-
        veillä huokaa. Vahvuudesta en tiedä, mutta teks-
        tini ehkä on sitä.

        Kiitos.


    • *runo64*

      ..kulkee jonkun elämän jakson halki
      tuntematta mitään tai olematta läsnä
      ja katsoo itseään arkisuutta hoitamassa.
      aistillinen ja hehkuva sinä(jousimiesnainen)
      tarvitsee intohimoista rakkautta
      ja käsiä jotka avaavat sinua vaate vaatteelta
      ja lopulta sanoen:"sinä olet sittenkin enemmän"
      kyllä olet kirjoittanut mahtavan runon,
      todella voimakkaan,
      pidin ja tykkäsin todella paljon!!!

      • lindalinda1

        Olet pohdiskellut runoni sisältöä melkoisen tark-
        kaan sanoisin, se miellyttää minua. Kertoo siitä
        ettei runoa ole luettu vain oikolukuna, vaan että
        sen sanomaan on perehdytty.

        Hehkuva-sanalla minua tuskin enää voi nimittää,
        aistillinen - en osaa sanoa oikeastaan siihenkään
        mitään. Jouskariluonne on kyllä impulsiivinen ja
        rakkauselämässään intohimoinen, se on totta.
        Mitä avaamiseen tulee, se on hyvin pitkälle sitä
        mitä runooni olen sisällyttänyt.

        Mahtavuudesta en osaa sanoa, niin kuin yleensä-
        kään omista runoistani - sielun syvyydestä kir-
        joitettuja säkeitä kaikki.

        Kiitos Sinulle, olet perusteellinen kommentoin-
        neissasi.


    • *padme_amidala*

      ..saada laitettua palautetta upeaan runoosi. Vaikuttava teos jälleen kerran. Upeata sanojen käytttöä.
      Kiitos antoisasta lukuhetkestä : )

      • lindalinda1

        ei ole viimeisen viikon aikaan taitanut toimia
        vielä päivääkään normaalisti, ongelmia tuntuu
        piisaavan päivästä toiseen.

        Sinunkin sanasi hivelevät heikkoa itsetuntoani
        kummasti. Vaikka koskaan ei omissa runoissaan
        tunnu onnistuvan, niin onhan se balsamia haavoil-
        le jos joku kehuu.

        Kiitos Padme, Sinullehan se kuuluu.


    • harmaan arjen hukuttamat haaveet
      liian raskaat kivireet
      joita on raahattu iäisyys

      liika hiljaisuus
      joka riuhtoo arvet
      auki päivittäin

      Sinulla on se...

      valta
      minun ylitseni

      tiesitkö sen

      ******************

      Vahvaa Lindaa,
      menee talteen:)

      • lindalinda1

        tunnet ja elät kanssani myötä.

        Mahtava vastaruno, todella !

        Kiitos Mari, älä irrota kädestäni - tarvitsen
        Sinut.


    • Flau

      1. Universaali himo

      2. Itsetutkiskelu/itsesyytökset

      3. Ratkaisumalli (kieltämättä käytän sitä itsekin).

      4. Lopputulos/itsetutkiskelun päätös ja omanarvontunto

      • lindalinda1

        vallan ihanaa, että olet perehtynyt runooni noin
        hiivatin tarkasti - analysnoinut sen juurta jak-
        sain. Olet niin oikiassa kuin vain voi olla, juur
        tuota kaikkea runoni on.

        Ei meinaa taas näin aamusta aivot toimia mukana
        ollenkaan alle 5:n tunnin unien jälkeen, ja pää
        on kuin Haminan kaupunki. Mutta erehdyt jos luu-
        let, että syy on alkkomaholi, ei. Syyt ovat aivan
        muualla.

        Kiittäen kommentoinnista, Sinä harvinainen vie-
        railijani.


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1389
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1198
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      139
      1025
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      336
      829
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      633
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe