Miettikää tarkkaan!

Kantapään kautta

Nyt te kaikki, jotka höyryätte näistä uusista liittymistä ja niiden myymisestä ym. Miettikää tarkkaan!!

Jos haluat myydä liittymää ja pärjätä, sinusta ON löydyttävä nämä piirteet:

-Sinun on oltava tarpeeksi röyhkeä
-Sinulla on oltava todella hyvät puhelahjat
-Sinunlla on oltava piirre luonteessasi: Pystyt muuttamaan ihmisten mielipiteen ja vaikuttamaan siihen
-Jaksat uskoa, kun viides tapaamasi ihminen kieltäytyy (puolentunnin vänkäämisen ja vääntämisen jälkeen)
-Et luovuta vaan nielet ylpeytesi (jos sitä on) ja yrität.yrität,yrität,yrität ja jos ei sittenkään niin vielläkin yrität
-Et usko kieltävää vastausta missään muodossa, ikinä milloinkaan
-Kontaktoit vähintäänkin 100 ihmisen kanssa päivittäin

Jotta ihmiset saa tekemään niinkuin haluaa, niin täytyy olla todella peräänantamaton sekä osata psykologiasta jotakin;)
Henkisesti on rankkaa vääntää kättä monenkymmenen ihmisen kanssa päivittäin ja se voi todellakin käydä itsetunnolle ja pahasti!
Et siis saa olla liian heikko tai välittää siitä, että tuloksesi on huono.

Jos provision/palkkion/rojaltin yms. saamisessa on tiettyjä reunaehtoja, niin sen saaminen vaikeutuu.
On mahdollista, että n. 30% tekemästäsi liittymästä ei kanna hedelmää.

Olen itse myynnyt liittymiä ja tunnen monia jotka tekevät sitä ja edes ne parhaimmatkaan (kun provisio on liian alhainen) eivät todellakaan tienaa käteen 1500-200€kk puhtaana käteen ja liittymiä saattavat silti myydä hyvinä aikoina 20 pv, huonoina n. 9 ja työtä he tekevät TÄYSPÄIVÄISESTI!

Joten miettikää! Kyse ei ole todellakaan laiskuudesta tai ääliömäisyydestä vaan onko sinussa myyjäainesta (ei kaupan myyjä, vaan huippumyyjän) ja tarvittavaa vahvuutta!

5

612

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • topsy

Hienoa lukea kirjoitus joka perustuu kokemukseen. Kaikki Verkostomarkkinointi firmat antavat aivan liian ruusuisen kuvan ansaitsemis mahdollisuuksista Liittymä kaupassa.

• kikki

Nii verkostomarkkinointia on monia ja olen erittäin onnellinen että en ole noihin joutunut mukaan koska oon verkostomarkkinonissa ollu jo kolmatta vuotta ja ei oo valituksen sanaa.Tämä jossa olen,on ollu kymmeniä vuosia toiminnassa..en uskaltaisi edes ajatella lähtevän semmoseen mikä on noin epävarmalla pohjalla.Tää on mulla kohta päätyö!!

• Varoittaja!
        kikki kirjoitti:

Nii verkostomarkkinointia on monia ja olen erittäin onnellinen että en ole noihin joutunut mukaan koska oon verkostomarkkinonissa ollu jo kolmatta vuotta ja ei oo valituksen sanaa.Tämä jossa olen,on ollu kymmeniä vuosia toiminnassa..en uskaltaisi edes ajatella lähtevän semmoseen mikä on noin epävarmalla pohjalla.Tää on mulla kohta päätyö!!

No se taitaa olla Oriflame tai Tupperware. Niissä ei pahemmin ole valittamista. Nk. harmittomia yrityksiä. Tupperwaresta on tullut tilattuakin.

• Varoittaja
        Varoittaja! kirjoitti:

No se taitaa olla Oriflame tai Tupperware. Niissä ei pahemmin ole valittamista. Nk. harmittomia yrityksiä. Tupperwaresta on tullut tilattuakin.

Tietoni ovat näistä oikeita, koska olen työskennellyt Gnld:ssa, jossa minua kusetettiin olan takaa. Sain tietoa Ferrarista ja veneistä, mutta pihallani on vain vanha BMW.

• kikki
        Varoittaja kirjoitti:

Tietoni ovat näistä oikeita, koska olen työskennellyt Gnld:ssa, jossa minua kusetettiin olan takaa. Sain tietoa Ferrarista ja veneistä, mutta pihallani on vain vanha BMW.

Vai niin eli oliko sinuu gnldssä jymäyttäny siun yht.kump. koska oon siintä kuullu pelkkää hyvää!!Vai mistä oli kysymys koska pitkäjänteisellä työllä oon kuullu ja nähny et siin pääsee pitkälle oikeesti!!Meitä on moneen junaan ilman töitä tekemällä ei saa mitään..töitä pitää tehdä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4028
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2891
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1311
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      899
    6. 131
      875
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      844
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      811
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      750
    Aihe