Minkäikäisen hedelmäpuun juurelle voi istuttaa köynnöksen ? Pitääkö puun antaa ensin kasvaa vai voiko köynnöksen istuttaa periaatteesa jo puuntainta pitkin kasvamaan ?
Vastaukset 2
- miriam
mutta antaisin kyllä ompun vahvistua muutamia vuosia ensin ihan yksikseen. Jotkut köynnökset (monivuotisia nyt lähinnä ajattelen) ovat aika ärhäköitä ja voivat tukahduttaa omalla kasvuvoimallaan hentoisen puun.
- kukkii
Tosiaan, kuten jo edellinen sanoi, odottaisin vielä että puu vahvistuu. Siiten kun meinaat köynnöksen istuttaa niin tiedoksi, että esimerkiksi humala ja kelasköynnös eivät sovi puun vartta kiertämään, koska ne tukahduttaa sen. esimerkiksi kärhön voit huoletta istuttaa puun juurelle.
Lisää tietoa erilaisista köynnöksistä saat tästä: Kotipihan köynnökset lehti, jota voi tilata taimistonviljelijöiden sivuilta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2821126Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "261956Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49910- 102853
- 99799
- 73798
- 107669
- 64578
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2551Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh11458