Osaako kukaan sanoa, voiko viime kesänä istuttamani rautatieomenapuun vielä pelastaa. Jänikset ovat syöneet siitä alaoksat lähes kokonaan? Suojasin puun rungon, mutta koko puu ei ollut verkon sisällä, joten näin kävi.
Vastaukset 5
- miriam
Siisti oksantyngät oksasaksilla joko läheltä purentakohtaa tai melko läheltä runkoa - jätä ns. oksan kaulus jäljelle - ja omppupuu kasvattaa kyllä uusia oksia tilalle kesän mittaan. Oli hyvä juttu, että runko säästyi koska sitä pitkin se elinvoima kulkeutuu maasta latvukseen. Ensi syksynä tiedät sit laittaa niin leveän suojuksen puun ympärille, että alaoksatkin jäävät sisäpuolelle suojaan =).
- Susa
Kiitos neuvoista, hienoa, jos saisin puun säästettyä. Joko pian olisi oikea aika leikata? Asumme Kuopion seudulla.
- ennen kasukautta
Susa kirjoitti:
Kiitos neuvoista, hienoa, jos saisin puun säästettyä. Joko pian olisi oikea aika leikata? Asumme Kuopion seudulla.
Minä leikkasin omaenpuita jo nyt.
- miriam
Susa kirjoitti:
aivan sopiva aika leikkaamiseen. Silmut eivät ole ehtineet aueta, mutta kovat pakkaset ovat jo takanapäin. Enpäs tajunnut aiemmassa viestissä asiasta jo mainita, sorry! Mukavia kevätpäiviä Kuopion suuntaan!
- Susa
miriam kirjoitti:
aivan sopiva aika leikkaamiseen. Silmut eivät ole ehtineet aueta, mutta kovat pakkaset ovat jo takanapäin. Enpäs tajunnut aiemmassa viestissä asiasta jo mainita, sorry! Mukavia kevätpäiviä Kuopion suuntaan!
Kiitos hyvistä neuvoista. Kävin äsken leikkaamassa niitä oksia, nyt sitten vaan odotellaan mitä tapahtuu. Ensi syksynä olen viisaampi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1831789
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109923Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo113831En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset209684- 135646
- 56621
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä21614Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51572- 38568