Osaako kukaan sanoa, voiko viime kesänä istuttamani rautatieomenapuun vielä pelastaa. Jänikset ovat syöneet siitä alaoksat lähes kokonaan? Suojasin puun rungon, mutta koko puu ei ollut verkon sisällä, joten näin kävi.
Rautatieomenapuu
5
2414
Vastaukset
- miriam
Siisti oksantyngät oksasaksilla joko läheltä purentakohtaa tai melko läheltä runkoa - jätä ns. oksan kaulus jäljelle - ja omppupuu kasvattaa kyllä uusia oksia tilalle kesän mittaan. Oli hyvä juttu, että runko säästyi koska sitä pitkin se elinvoima kulkeutuu maasta latvukseen. Ensi syksynä tiedät sit laittaa niin leveän suojuksen puun ympärille, että alaoksatkin jäävät sisäpuolelle suojaan =).
- Susa
Kiitos neuvoista, hienoa, jos saisin puun säästettyä. Joko pian olisi oikea aika leikata? Asumme Kuopion seudulla.
- ennen kasukautta
Susa kirjoitti:
Kiitos neuvoista, hienoa, jos saisin puun säästettyä. Joko pian olisi oikea aika leikata? Asumme Kuopion seudulla.
Minä leikkasin omaenpuita jo nyt.
- miriam
Susa kirjoitti:
aivan sopiva aika leikkaamiseen. Silmut eivät ole ehtineet aueta, mutta kovat pakkaset ovat jo takanapäin. Enpäs tajunnut aiemmassa viestissä asiasta jo mainita, sorry! Mukavia kevätpäiviä Kuopion suuntaan!
- Susa
miriam kirjoitti:
aivan sopiva aika leikkaamiseen. Silmut eivät ole ehtineet aueta, mutta kovat pakkaset ovat jo takanapäin. Enpäs tajunnut aiemmassa viestissä asiasta jo mainita, sorry! Mukavia kevätpäiviä Kuopion suuntaan!
Kiitos hyvistä neuvoista. Kävin äsken leikkaamassa niitä oksia, nyt sitten vaan odotellaan mitä tapahtuu. Ensi syksynä olen viisaampi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2152856
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1292780En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791796Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2371352Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va671351- 471108
- 991011
- 109876
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6843- 46833