Ajateltiin antaa pojalle nimeksi Eelis mutta mikä siihen sopisi kaveriksi?
Onni Pekka oli mun suosikki...kiva olis huudella että siinä menee Onnenpekka!
Toinen tai oikestaan kolmas hieno olis Kunto,kun faija tulee laitamyöhäsessä kotio niin äiti vois huudella että sieltä se Kunnon isä tulee!!
Mut tosissaan niin Eelis.........?
Pojalle nimi
7
402
Vastaukset
- Timo
Nimeksi Timo, niin taas meidän imperiumi kasvaa yhdellä..:)
- ¤S¤
Eelis Aleksanteri, molemmat vanhoja nimiä ja sopivat hyvin yhteen.
- mamma
Eelis Hermanni
Eelis Jeremias
Eelis Kasperi
Eelis Nestori
Eelis Antero - Hansu
Mun mielestä Eeliksen nimeen voisi sopia Oliver, siispä Eelis Oliver
- faija
Eelis Anton
Eelis Zacharias
Eelis Onni - äitee
faija kirjoitti:
Eelis Anton
Eelis Zacharias
Eelis OnniJuu, se Kunto olis ihan hyvä; aamuyöllä kun humalassa ryömit eteiseen, voit ilmoittaa kotiväelle: "Kunnon isi tuli kotiin!"
Tai sitten:
Kunto Pasi Anssi
Kunto Kai Veli
No, mutta oikeasti... Eelis Anton mielestäni ihan OK. Miksi ihmeessä Zacharias, miksei Sakarias? Sekin OK. Eelis Onni on vähän töksö, pitäis varmasti keksiä tähän kolmas nimi(?)
(Eelis Onni Aabraham
Eelis Onni Matias
Eelis Onni Konstantin
Eelis Onni Kristoffer
Eelis Onni Joonatan
Eelis Onni Mikael
tms...) - faija
äitee kirjoitti:
Juu, se Kunto olis ihan hyvä; aamuyöllä kun humalassa ryömit eteiseen, voit ilmoittaa kotiväelle: "Kunnon isi tuli kotiin!"
Tai sitten:
Kunto Pasi Anssi
Kunto Kai Veli
No, mutta oikeasti... Eelis Anton mielestäni ihan OK. Miksi ihmeessä Zacharias, miksei Sakarias? Sekin OK. Eelis Onni on vähän töksö, pitäis varmasti keksiä tähän kolmas nimi(?)
(Eelis Onni Aabraham
Eelis Onni Matias
Eelis Onni Konstantin
Eelis Onni Kristoffer
Eelis Onni Joonatan
Eelis Onni Mikael
tms...)Tunnetaanko me kun säähän luet mua kun avointa kirjaa?
Kiitos vinkeistä...mä luulen että mä pystyn näistä tai me sorvaamaan.Eelis hän on jokatapauksessa.
Zachkaris...hmm....eikös Topeliuskin ollu noin eikä Sakarias?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1445548Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella313962No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452490Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan02350Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv392107Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv292012- 241953
Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h201884- 421745
- 111654