miksi pitää venkuloida viimiseen asti jossain suhtessa, miksi ei voida olla rehellisiä toiselle...ja sanoa miten asiat on!! Pahempaa tuskaa saa aikaan jollakin valehtelulla ja sumuttamisella toista...miksi pitää olla noin sinisilmänen, että uskoo kaiken olevan raiteilla?
petetyksi tuleminen...
3
1242
Vastaukset
- ex-vaimo
Minua sumutetiin, syyteltiin vanoharhaisuudesta, ivattiin jne. Kohta uskoin osittain itsekin, että kuvittelen vain. Tilanne oli niin tuskallinen, että lemppasin äijän kylmästi ulos, vaikka vieläkin epäilin että olen ymmärtänyt kaiken vain mustasukkaisuudessani väärin.
Nyt 9 kuukauden kulttua mies yllättäen myönsikin, että jos minä olisin tehnyt samaa hänelle, ei hänkään olisi ymmärtänyt. Hän myönsi sekoileensa, tehneensä minua kohti todella väärin ja pettäneensä.
Miksi vasta nyt, en ymmärrä.
Kummallakaan ei ole jäljellä kuin elämän rippeet ja suunnaton tuska. Miestä eivät rakastajattaret huolineet ja minä en ole uusia suhteita edes uskaltanut ajatella.- Mr Prima
Olette oikeassa, minullekkaan ei ole koskaan selvinnyt että miten samaa ihmistä voi loukata ja rakastaa, ja viellä tietää että tekee sitä toiselle...asiat ei minustakaan oikein täsmää...Että jos tekee mieli lopettaa ja ei ole onnellinen niin olisi edes itselle rehellinen.Kaikki me teemme virheitä mutta yleensä emme heti sitä tajua, mutta jos ivaa ja pettää toista niin luulisi sen tyhmempikin tajuavan että se sattuu toiseen.Minulla ei ole kokemuksia siitä, mutta olen vaan ihmetellyt aivan saa että miksi ollaan, kun tunne on poissa suhteessa, miksi tuhlataan aikaa sellaiseen suhteeseen...luulisi sen olevan helpompaa itsellekin kun ei tarvitse "kusettaa" toista ja itseään, siten ala jopa itse uskomaan omia valehteluita.Mutta tietty jokainen tekee niin kuin itse tuntee ja haluaa...mutta se kannattaa muistaa että jokaisella meistä on tunteet ja jokaista sattuu, elikä kostaminen suhteessa on "pyllystä" vaan jos ei niin ei ja jatkaa elämää...minun mielestäni :)
- niinpä
Mr Prima kirjoitti:
Olette oikeassa, minullekkaan ei ole koskaan selvinnyt että miten samaa ihmistä voi loukata ja rakastaa, ja viellä tietää että tekee sitä toiselle...asiat ei minustakaan oikein täsmää...Että jos tekee mieli lopettaa ja ei ole onnellinen niin olisi edes itselle rehellinen.Kaikki me teemme virheitä mutta yleensä emme heti sitä tajua, mutta jos ivaa ja pettää toista niin luulisi sen tyhmempikin tajuavan että se sattuu toiseen.Minulla ei ole kokemuksia siitä, mutta olen vaan ihmetellyt aivan saa että miksi ollaan, kun tunne on poissa suhteessa, miksi tuhlataan aikaa sellaiseen suhteeseen...luulisi sen olevan helpompaa itsellekin kun ei tarvitse "kusettaa" toista ja itseään, siten ala jopa itse uskomaan omia valehteluita.Mutta tietty jokainen tekee niin kuin itse tuntee ja haluaa...mutta se kannattaa muistaa että jokaisella meistä on tunteet ja jokaista sattuu, elikä kostaminen suhteessa on "pyllystä" vaan jos ei niin ei ja jatkaa elämää...minun mielestäni :)
Kutsuisin kyseisiä ihmisiä tunne-eämältään vajaiksi ja välinpitämättömiksi. Pyydän täten kaikilta anteeksi jos olen joskus jotain näin satuttanut. Itselleni tehtiin juuri näin äskettäin. Ja vielä ihminen jota suuresti kunnioitin ja arvostin. ja jolle yritin olla niin rehellinen kuin voin.
Paskanmaku
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p626067Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "813606Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242731- 212219
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol402175Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1621853Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v61679Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy85128281-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome201246- 281165