Tule nyt katsomaan, miten suomenkieli näillä eräillä toimittajilla näillä tienoin taipuu!
Mertajärvi haisee taas
01.04. 12:01
http://www.ita-savo.fi/jetspeed/portal/itaetu.psml
Hyvä moottoriturpa,
25
920
Vastaukset
BadMynttonhan asuu siinä ojan vieressä olevassa pahvilaatikossa.
Kummahan se olisi ellei se haisisi.- Toimittajien
leimaavaa otsikointia, sanon ma.
- ilmestyit taas
kyykyttelemään.
Mertajärvi, Mertalampi ja Mertaranta.:) ilmestyit taas kirjoitti:
kyykyttelemään.
Mertajärvi, Mertalampi ja Mertaranta.:)Mertaranta on kova jätkä, viimeksi lätkän MM-kisoissa vedettiin otettiin ensin yhteen ja sitten puoli kahteen.
- tästä kaikesta
SavoRULES kirjoitti:
Mertaranta on kova jätkä, viimeksi lätkän MM-kisoissa vedettiin otettiin ensin yhteen ja sitten puoli kahteen.
seurasikaan.
Mertarantakin saattoi haista. Tätä minä juuri tarkoitin. tästä kaikesta kirjoitti:
seurasikaan.
Mertarantakin saattoi haista. Tätä minä juuri tarkoitin.Niin haisikin. Jumalauta olet NERO. Täsät hyvästä tarjoan sinulle kuule kännit joskus kun tavataan baarissa.
Mä olen se komee jäbä jonka ympärillä pyörii noin 30 akkaa.- Minkälaiseen
SavoRULES kirjoitti:
Niin haisikin. Jumalauta olet NERO. Täsät hyvästä tarjoan sinulle kuule kännit joskus kun tavataan baarissa.
Mä olen se komee jäbä jonka ympärillä pyörii noin 30 akkaa.ropelliin olet ne about 30 mielestäsi asetellut?
Minkälaiseen kirjoitti:
ropelliin olet ne about 30 mielestäsi asetellut?
Vasemmalle ja oikeelle. Eteen ja taakse. Alle ja päälle. Mahtuuhan näitä.
- ja päälle
SavoRULES kirjoitti:
Vasemmalle ja oikeelle. Eteen ja taakse. Alle ja päälle. Mahtuuhan näitä.
pyörimään?
Alan ymmärtää sinua. Kuulut näihin ylös nouseviin, varmaan kaikessa neroudessasi osaat levitoidakin?
Mitä muuten ympärillä pyörivillä naisilla tarkkaan ottaen tekee? Onko niitä noin monta, että edes yhteen sattuisit osumaan? Niihin on vähän vaikea osua, pyörivätpä he suhteessa sinuun missä tahansa kuvailemassasi suunnassa? - Olettaen
ja päälle kirjoitti:
pyörimään?
Alan ymmärtää sinua. Kuulut näihin ylös nouseviin, varmaan kaikessa neroudessasi osaat levitoidakin?
Mitä muuten ympärillä pyörivillä naisilla tarkkaan ottaen tekee? Onko niitä noin monta, että edes yhteen sattuisit osumaan? Niihin on vähän vaikea osua, pyörivätpä he suhteessa sinuun missä tahansa kuvailemassasi suunnassa?tietenkin, että sinä edes jonkunsortin mies olisit?:)
Olettaen kirjoitti:
tietenkin, että sinä edes jonkunsortin mies olisit?:)
Miksipä sitä selittelemään. ÄO:n hipoessa käsityskyvyn rajoja voi heikompia pyörryttää.
Ei sitä muuten päälliköksi pääsekään.- tajusin
Olettaen kirjoitti:
tietenkin, että sinä edes jonkunsortin mies olisit?:)
että olet siis nainen
- sittenkin
SavoRULES kirjoitti:
Miksipä sitä selittelemään. ÄO:n hipoessa käsityskyvyn rajoja voi heikompia pyörryttää.
Ei sitä muuten päälliköksi pääsekään.No sullapa on huono käsityskyky, joten ymmärrän AO:si!
sittenkin kirjoitti:
No sullapa on huono käsityskyky, joten ymmärrän AO:si!
Sinähän olet kova piikittelemään.
- oikea huomio
SavoRULES kirjoitti:
Sinähän olet kova piikittelemään.
Olenkin taivallinen nero, jota Savossa kaikki kumartaa jopa sulavasti kyykkimällä!
Mikä on asentosi? - toimintamallisi
SavoRULES kirjoitti:
Miksipä sitä selittelemään. ÄO:n hipoessa käsityskyvyn rajoja voi heikompia pyörryttää.
Ei sitä muuten päälliköksi pääsekään.esim. heikkojen naisten suhteen on ensin tainnuttaa heidät?
Eikö se mene jo lievää vakavamman hyväksiköytön puolelle? - jopa aprillipäivänä
tajusin kirjoitti:
että olet siis nainen
käydä...
oikea huomio kirjoitti:
Olenkin taivallinen nero, jota Savossa kaikki kumartaa jopa sulavasti kyykkimällä!
Mikä on asentosi?...joskus nuorempana bileillan jälkeen.
- ja näin
SavoRULES kirjoitti:
...joskus nuorempana bileillan jälkeen.
Nykyään siis aina!
Eikö ikuisuus paina? - DuuMon
SavoRULES kirjoitti:
...joskus nuorempana bileillan jälkeen.
Ojassako taas pulloja keräämässä??
Voi,Voi
Mulla on rahaa jopa niin paljon, että voin vaikka kaivauttaa savon pitäjän ojia sua varten syvemmäksi!! - playback
SavoRULES kirjoitti:
Miksipä sitä selittelemään. ÄO:n hipoessa käsityskyvyn rajoja voi heikompia pyörryttää.
Ei sitä muuten päälliköksi pääsekään.oman neroutesi ilmentymiä?:)
- Roques
SavoRULES kirjoitti:
Miksipä sitä selittelemään. ÄO:n hipoessa käsityskyvyn rajoja voi heikompia pyörryttää.
Ei sitä muuten päälliköksi pääsekään.Heikko ÄO:si tosiaa pyörryttää Savolaisia ja joka tosiaan jo naurattaa paikkakunnan viisaita miehiä niin paljon, että ÄO:tasi on päätetty tehdä pelkkä O
- Manooveri
junttiseura SaPko ja onneton tulevaisuus.
Hajustakin jo tunnistaa Sapko:laisen- playback
oikein, että pidät tän aloituksen tekijää "junttiseura SaPko":oon kuuluvana, vai tähän ketjuun aloittajan lisäksi vastanneita?:)
- köh,
kröhömm.;D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271316
- 1001003
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89944Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25917Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat298798- 95758
- 34658
- 109656
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.55613Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet140599