Tule nyt katsomaan, miten suomenkieli näillä eräillä toimittajilla näillä tienoin taipuu!
Mertajärvi haisee taas
01.04. 12:01
http://www.ita-savo.fi/jetspeed/portal/itaetu.psml
Hyvä moottoriturpa,
25
906
Vastaukset
BadMynttonhan asuu siinä ojan vieressä olevassa pahvilaatikossa.
Kummahan se olisi ellei se haisisi.- Toimittajien
leimaavaa otsikointia, sanon ma.
- ilmestyit taas
kyykyttelemään.
Mertajärvi, Mertalampi ja Mertaranta.:) ilmestyit taas kirjoitti:
kyykyttelemään.
Mertajärvi, Mertalampi ja Mertaranta.:)Mertaranta on kova jätkä, viimeksi lätkän MM-kisoissa vedettiin otettiin ensin yhteen ja sitten puoli kahteen.
- tästä kaikesta
SavoRULES kirjoitti:
Mertaranta on kova jätkä, viimeksi lätkän MM-kisoissa vedettiin otettiin ensin yhteen ja sitten puoli kahteen.
seurasikaan.
Mertarantakin saattoi haista. Tätä minä juuri tarkoitin. tästä kaikesta kirjoitti:
seurasikaan.
Mertarantakin saattoi haista. Tätä minä juuri tarkoitin.Niin haisikin. Jumalauta olet NERO. Täsät hyvästä tarjoan sinulle kuule kännit joskus kun tavataan baarissa.
Mä olen se komee jäbä jonka ympärillä pyörii noin 30 akkaa.- Minkälaiseen
SavoRULES kirjoitti:
Niin haisikin. Jumalauta olet NERO. Täsät hyvästä tarjoan sinulle kuule kännit joskus kun tavataan baarissa.
Mä olen se komee jäbä jonka ympärillä pyörii noin 30 akkaa.ropelliin olet ne about 30 mielestäsi asetellut?
Minkälaiseen kirjoitti:
ropelliin olet ne about 30 mielestäsi asetellut?
Vasemmalle ja oikeelle. Eteen ja taakse. Alle ja päälle. Mahtuuhan näitä.
- ja päälle
SavoRULES kirjoitti:
Vasemmalle ja oikeelle. Eteen ja taakse. Alle ja päälle. Mahtuuhan näitä.
pyörimään?
Alan ymmärtää sinua. Kuulut näihin ylös nouseviin, varmaan kaikessa neroudessasi osaat levitoidakin?
Mitä muuten ympärillä pyörivillä naisilla tarkkaan ottaen tekee? Onko niitä noin monta, että edes yhteen sattuisit osumaan? Niihin on vähän vaikea osua, pyörivätpä he suhteessa sinuun missä tahansa kuvailemassasi suunnassa? - Olettaen
ja päälle kirjoitti:
pyörimään?
Alan ymmärtää sinua. Kuulut näihin ylös nouseviin, varmaan kaikessa neroudessasi osaat levitoidakin?
Mitä muuten ympärillä pyörivillä naisilla tarkkaan ottaen tekee? Onko niitä noin monta, että edes yhteen sattuisit osumaan? Niihin on vähän vaikea osua, pyörivätpä he suhteessa sinuun missä tahansa kuvailemassasi suunnassa?tietenkin, että sinä edes jonkunsortin mies olisit?:)
Olettaen kirjoitti:
tietenkin, että sinä edes jonkunsortin mies olisit?:)
Miksipä sitä selittelemään. ÄO:n hipoessa käsityskyvyn rajoja voi heikompia pyörryttää.
Ei sitä muuten päälliköksi pääsekään.- tajusin
Olettaen kirjoitti:
tietenkin, että sinä edes jonkunsortin mies olisit?:)
että olet siis nainen
- sittenkin
SavoRULES kirjoitti:
Miksipä sitä selittelemään. ÄO:n hipoessa käsityskyvyn rajoja voi heikompia pyörryttää.
Ei sitä muuten päälliköksi pääsekään.No sullapa on huono käsityskyky, joten ymmärrän AO:si!
sittenkin kirjoitti:
No sullapa on huono käsityskyky, joten ymmärrän AO:si!
Sinähän olet kova piikittelemään.
- oikea huomio
SavoRULES kirjoitti:
Sinähän olet kova piikittelemään.
Olenkin taivallinen nero, jota Savossa kaikki kumartaa jopa sulavasti kyykkimällä!
Mikä on asentosi? - toimintamallisi
SavoRULES kirjoitti:
Ei sitä muuten päälliköksi pääsekään.esim. heikkojen naisten suhteen on ensin tainnuttaa heidät?
Eikö se mene jo lievää vakavamman hyväksiköytön puolelle? - jopa aprillipäivänä
tajusin kirjoitti:
että olet siis nainen
käydä...
oikea huomio kirjoitti:
Olenkin taivallinen nero, jota Savossa kaikki kumartaa jopa sulavasti kyykkimällä!
Mikä on asentosi?...joskus nuorempana bileillan jälkeen.
- ja näin
SavoRULES kirjoitti:
...joskus nuorempana bileillan jälkeen.
Nykyään siis aina!
Eikö ikuisuus paina? - DuuMon
SavoRULES kirjoitti:
...joskus nuorempana bileillan jälkeen.
Ojassako taas pulloja keräämässä??
Voi,Voi
Mulla on rahaa jopa niin paljon, että voin vaikka kaivauttaa savon pitäjän ojia sua varten syvemmäksi!! - playback
SavoRULES kirjoitti:
Ei sitä muuten päälliköksi pääsekään.oman neroutesi ilmentymiä?:)
- Roques
SavoRULES kirjoitti:
Ei sitä muuten päälliköksi pääsekään.Heikko ÄO:si tosiaa pyörryttää Savolaisia ja joka tosiaan jo naurattaa paikkakunnan viisaita miehiä niin paljon, että ÄO:tasi on päätetty tehdä pelkkä O
- Manooveri
junttiseura SaPko ja onneton tulevaisuus.
Hajustakin jo tunnistaa Sapko:laisen- playback
oikein, että pidät tän aloituksen tekijää "junttiseura SaPko":oon kuuluvana, vai tähän ketjuun aloittajan lisäksi vastanneita?:)
- köh,
kröhömm.;D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?
Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,834503Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu263304- 202935
Miksiköhän vasemmistossa on niin paljon ns. tapatyöttömiä ja muita köyhiä?
Tokihan Minja Koskela oli sitä mieltä, että ei terveenkään ihmisen ole pakko tehdä töitä, sitä neuvoa moni vassu noudatt412926Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1172757Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka492677Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod172559Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.1132305MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,142105- 71791