Hyvä moottoriturpa,

Antero!

25

920

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • BadMynttonhan asuu siinä ojan vieressä olevassa pahvilaatikossa.

      Kummahan se olisi ellei se haisisi.

      • Toimittajien

        leimaavaa otsikointia, sanon ma.


      • ilmestyit taas

        kyykyttelemään.

        Mertajärvi, Mertalampi ja Mertaranta.:)


      • ilmestyit taas kirjoitti:

        kyykyttelemään.

        Mertajärvi, Mertalampi ja Mertaranta.:)

        Mertaranta on kova jätkä, viimeksi lätkän MM-kisoissa vedettiin otettiin ensin yhteen ja sitten puoli kahteen.


      • tästä kaikesta
        SavoRULES kirjoitti:

        Mertaranta on kova jätkä, viimeksi lätkän MM-kisoissa vedettiin otettiin ensin yhteen ja sitten puoli kahteen.

        seurasikaan.

        Mertarantakin saattoi haista. Tätä minä juuri tarkoitin.


      • tästä kaikesta kirjoitti:

        seurasikaan.

        Mertarantakin saattoi haista. Tätä minä juuri tarkoitin.

        Niin haisikin. Jumalauta olet NERO. Täsät hyvästä tarjoan sinulle kuule kännit joskus kun tavataan baarissa.

        Mä olen se komee jäbä jonka ympärillä pyörii noin 30 akkaa.


      • Minkälaiseen
        SavoRULES kirjoitti:

        Niin haisikin. Jumalauta olet NERO. Täsät hyvästä tarjoan sinulle kuule kännit joskus kun tavataan baarissa.

        Mä olen se komee jäbä jonka ympärillä pyörii noin 30 akkaa.

        ropelliin olet ne about 30 mielestäsi asetellut?


      • Minkälaiseen kirjoitti:

        ropelliin olet ne about 30 mielestäsi asetellut?

        Vasemmalle ja oikeelle. Eteen ja taakse. Alle ja päälle. Mahtuuhan näitä.


      • ja päälle
        SavoRULES kirjoitti:

        Vasemmalle ja oikeelle. Eteen ja taakse. Alle ja päälle. Mahtuuhan näitä.

        pyörimään?

        Alan ymmärtää sinua. Kuulut näihin ylös nouseviin, varmaan kaikessa neroudessasi osaat levitoidakin?

        Mitä muuten ympärillä pyörivillä naisilla tarkkaan ottaen tekee? Onko niitä noin monta, että edes yhteen sattuisit osumaan? Niihin on vähän vaikea osua, pyörivätpä he suhteessa sinuun missä tahansa kuvailemassasi suunnassa?


      • Olettaen
        ja päälle kirjoitti:

        pyörimään?

        Alan ymmärtää sinua. Kuulut näihin ylös nouseviin, varmaan kaikessa neroudessasi osaat levitoidakin?

        Mitä muuten ympärillä pyörivillä naisilla tarkkaan ottaen tekee? Onko niitä noin monta, että edes yhteen sattuisit osumaan? Niihin on vähän vaikea osua, pyörivätpä he suhteessa sinuun missä tahansa kuvailemassasi suunnassa?

        tietenkin, että sinä edes jonkunsortin mies olisit?:)


      • Olettaen kirjoitti:

        tietenkin, että sinä edes jonkunsortin mies olisit?:)

        Miksipä sitä selittelemään. ÄO:n hipoessa käsityskyvyn rajoja voi heikompia pyörryttää.

        Ei sitä muuten päälliköksi pääsekään.


      • tajusin
        Olettaen kirjoitti:

        tietenkin, että sinä edes jonkunsortin mies olisit?:)

        että olet siis nainen


      • sittenkin
        SavoRULES kirjoitti:

        Miksipä sitä selittelemään. ÄO:n hipoessa käsityskyvyn rajoja voi heikompia pyörryttää.

        Ei sitä muuten päälliköksi pääsekään.

        No sullapa on huono käsityskyky, joten ymmärrän AO:si!


      • sittenkin kirjoitti:

        No sullapa on huono käsityskyky, joten ymmärrän AO:si!

        Sinähän olet kova piikittelemään.


      • oikea huomio
        SavoRULES kirjoitti:

        Sinähän olet kova piikittelemään.

        Olenkin taivallinen nero, jota Savossa kaikki kumartaa jopa sulavasti kyykkimällä!


        Mikä on asentosi?


      • toimintamallisi
        SavoRULES kirjoitti:

        Miksipä sitä selittelemään. ÄO:n hipoessa käsityskyvyn rajoja voi heikompia pyörryttää.

        Ei sitä muuten päälliköksi pääsekään.

        esim. heikkojen naisten suhteen on ensin tainnuttaa heidät?

        Eikö se mene jo lievää vakavamman hyväksiköytön puolelle?


      • jopa aprillipäivänä
        tajusin kirjoitti:

        että olet siis nainen

        käydä...


      • oikea huomio kirjoitti:

        Olenkin taivallinen nero, jota Savossa kaikki kumartaa jopa sulavasti kyykkimällä!


        Mikä on asentosi?

        ...joskus nuorempana bileillan jälkeen.


      • ja näin
        SavoRULES kirjoitti:

        ...joskus nuorempana bileillan jälkeen.

        Nykyään siis aina!

        Eikö ikuisuus paina?


      • DuuMon
        SavoRULES kirjoitti:

        ...joskus nuorempana bileillan jälkeen.

        Ojassako taas pulloja keräämässä??

        Voi,Voi

        Mulla on rahaa jopa niin paljon, että voin vaikka kaivauttaa savon pitäjän ojia sua varten syvemmäksi!!


      • playback
        SavoRULES kirjoitti:

        Miksipä sitä selittelemään. ÄO:n hipoessa käsityskyvyn rajoja voi heikompia pyörryttää.

        Ei sitä muuten päälliköksi pääsekään.

        oman neroutesi ilmentymiä?:)


      • Roques
        SavoRULES kirjoitti:

        Miksipä sitä selittelemään. ÄO:n hipoessa käsityskyvyn rajoja voi heikompia pyörryttää.

        Ei sitä muuten päälliköksi pääsekään.

        Heikko ÄO:si tosiaa pyörryttää Savolaisia ja joka tosiaan jo naurattaa paikkakunnan viisaita miehiä niin paljon, että ÄO:tasi on päätetty tehdä pelkkä O


    • Manooveri

      junttiseura SaPko ja onneton tulevaisuus.


      Hajustakin jo tunnistaa Sapko:laisen

      • playback

        oikein, että pidät tän aloituksen tekijää    "junttiseura SaPko":oon kuuluvana, vai tähän ketjuun aloittajan lisäksi vastanneita?:)


    • köh,

      kröhömm.;D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      133
      1363
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      101
      1054
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      947
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      832
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      803
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      37
      683
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      603
    Aihe